Ik zou het aangeven dat het je gisteren opviel. Ik zou dat graag horen als het een ander opvalt bij mijn kind. Misschien is de oorzaak allang bekend.
Bedankt voor alle reacties!! Ik ga het zeker aankaarten. Het zal vast niets wezen maar het voelt "vreemd"wanneer mij zoiets opvalt en ik het niet zou melden of vragen. Haar moeder heeft het ook is me weleens opgevallen dus misschien is het iets onschuldigs.Vandaag kwamen ze van buiten naar binnen en toen had ze het niet maar toen ze een 1/2 uurtje binnen waren was ze toch weer blauwig rondom haar mond. Ben gewoon allert omdat er vorig jaar zo'n drama is geweest met dat meisje wat ineens is overleden en waarvan niemand wist dat er een hartprobleem was.Ik ga het wanneer ik de vader of moeder zie gewoon vragen en misschien is er een verklaring voor maar ik wil het toch even delen.
Hier ook een dochter met heel snel blauwe lippen en ijskoude handen terwijl het warm is of als ze druk aan het spelen is. Ik heb van meerdere mensen (juffen, moeders van vriendinnetjes) te horen gekregen dat ze zich er zorgen om maakten en ik vind dat eigenlijk alleen maar lief en heb me er nooit raar onder gevoeld. Mijn dochter mankeert niets en haar bloedwaardes zijn zelfs extreem gezond volgens de kinderarts maar ze is heel klein en mager waardoor ze snel blauw is rondom haar mond. Nu is ze 12 en ik moet zeggen, het wordt elk jaar minder erg maar destijds als kleuter was het best eng om te zien. Gewoon je zorgen delen hoor, het is mij altijd verteld met het zinnetje 'het is me opgevallen dat....'