beschuit met muisjes

Discussie in 'Gezondheid' gestart door MamaLara, 21 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Mag je dit gewoon eten? Ik heb nogal wat kraamvisites in het vooruitzicht (hoera!), maar daarnaast eet ik ook gewoon zo graag een boterham met muisjes :) Maar nu bedacht ik me dat hier anijs in zit en dat je daar niet teveel van mag. Geen idee hoeveel er in muisjes zit en hoeveel je dan wel mag, dat staat dan weer nergens :(

Iemand een idee?

X Lara

2. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Wees voorzichtig met kruiden tijdens je zwangerschap - GezondheidsNet

Helemaal onderaan staat wel wat. In hoeveelheden weten ze dus niet wat schadelijk is. Normaal gebruik kan gewoon.
    Dus 1 beschuit met muisjes op een dag ( af en toe een keer) kan volgens mij geen kwaad.
    Hier ook kraamvisites in het verschiet en ga gewoon lekker genieten van mijn beschuitje.

3. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Als ik die lijst lees dat moet mijn kind minimaal 6 armen hebben.

Gewoon lekker muisjes eten!

4. kleinepien

kleinepien Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.363
    1.416
    113
    Vrouw
    Oost-Groningen
    :D Ik vrees ook al voor het monsterlijk afwijkende kind dat ik zou moeten baren vanwege alle 'afgeraden' dingen... ;)

5. henkie24

henkie24 Niet meer actief

naar zulke dingen heb ik nooit gekeken hoor. als ik er zin in zou hebben at ik rustig 5 beschuiten dan met muisjes op een dag.

6. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    mag je gewoon eten, wil het schadelijk worden moet je wel heeel veel ervan eten

7. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Dit wist ik dus helemaal niet. Ik had een soort van muisjesverslaving tijdens m'n zwangerschap. Heb heel wat boterhammen met muisjes op, maar met mijn kind is niks mis. Dus gewoon lekker eten hoor!

Deel Deze Pagina