fles om 7 uur geven?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by ozlem, Mar 7, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ozlem

ozlem Actief lid

Dec 26, 2006
    121
    0
    0
    apothekersassistente
    hallo dames

beyza krijgt nu 5 flessen. Om 8 uur ,11/12uur,15/16 uur,18/19 uur en dan maken we haar wakker voor de fles van 22.30 . Ik wil vandaag proberen haar een fles om 19 uur te geven en haar dan niet meer wakker te maken. Is dit te vroeg om te proberen ik ben bang dat ze dan 's nachts weer wakker wordt.

wanneer hebben jullie de laatste fles weggelaten en hoe laat geven jullie dan de laatste fles hebben jullie wat tips voor me.

ze slaapt nu goed van 19 uur tot 22.30 en daarna tot 7 uur 's ochtends.

alvast bedankt. :)

2. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    rond de 4 maanden heb ik de laatste fles weggelaten en het ging in een keer goed. rene kreeg toen ook fruithapje en groentehapje moet ik er wel bij zeggen.

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik zou wel even met het cb overleggen of Beyza er al aan toe is te stoppen met de laatste fles. Ik ben op advies cb gestopt met de fles van 23 uur toen Tymen drie maanden was.

Zijn schema is nu als volgt:

6.45 - 10.45 - 14.45 - 18.45

Daarna gaat Tymen naar zijn bedje en slaapt dan tot de volgende ochtend.

Tymen is overigens nog een dikke week 's nachts aan het spoken geweest, maar dat werd steeds later tot hij doorsliep.

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Rick was al bijna 6 maanden toen hij er pas aan toe was om van 5 naar 4 te gaan..... Hij is dan ook wel erg lang....

Nu gaat het goed en eet hij daarnaast ook fruit en een warme maaltijd en een danoontje toe!

5. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Lotte is ook pas vrij laat over gegaan naar 4 flessen, zij had de fles van 23.00 uur nog echt nodig, ik geloof dat ze tegen de 5 mnd oud was.

Het is een kwestie van aanvoelen, op een gegeven moment merk je wanneer je kindje er aan toe is. Word Beyza wakker dan weet je dat het te vroeg was..

6. stamboom

stamboom Bekend lid

Nov 17, 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Heb net CB gebeld met dezelfde vraag en ik kreeg te horen dat zodra ze beginnen met fruithap ed. en ze dan de laatste fles niet meer opdrinken omdat zwe dan vol zitten en de tijden van de flessen dan ook veranderen je dan de laatste fles weg kan laten.

7. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Gewoon proberen, Steven sliep toen gewoon door tot s'morgens vroeg ;)

Share This Page