Hallo meiden, ik ben opzoek naar een tweedehands aquacarrier. We gaan bijna op vakantie en dan ook lekker zwemmen en wil graag mijn handen vrij hebben in het water. Ik vind ze alleen een beetje duur om nieuw te kopen voor 1 weekje vakantie. Wie o wie heeft er eentje liggen die ze kwijt wil??? groetjes Miek
In het zwembad kun je vaak zwembanden lenen. Zo'n carrier lijkt me doodeng. Als je een beetje tever naar voren leunt gaat je kleintje al koppie onder volgens mij.
Hoi Susan, zo'n band hebben we al, maar hij kan nog niet zo goed zitten (4 maanden). Ene kant lijkt zo;n doek me ook wel eng maar ik denk dat we voornamelijk zullen zittne in het bubbelbad, die is lekker warm Miek
Wij waren in nov in Landal, zoontje was toen 4 mnd. Mocht met hem alleen maar in het ondiepe komen van het badpersoneel zelfs in de zwemband mocht hij niet in het diepe. Misschien is dat bij jullie ook zo. Dan kun je hem op de arm dragen maar heb je idd je handen niet meer vrij. Succes met zoeken
Marktplaats.nl > Nieuwe bykay aqua carrier - Kinderen en Baby's - Babydragers en Draagdoeken ik kwam deze tegen op MP
Mocht je nog op zoek zijn, ik heb een actie code waarmee je hem voor de helft van de prijs kan bestellen
Ik heb er ook 1 in de verpakking nog wel. Maar kan hem niet versturen helaas. Kan hem alleen weg doen als hij opgehaald kan worden
zo, ben weer terug van vakantie ik heb me aangemeld voor een testpanel en in mijn vakantie kreeg ik een mail of ik de aquacarrier wilde testen, en als ik een foto en review plaats mag ik hem houden wat een toeval he! Dus dank voor de code en de doek die zijn aangeboden maar ik heb ze niet meer nodig, ik zag al dat er meerdere interesse hebben Zwemmen ging goed trouwens. Ben eigenlijk alleen in het bubbelbad geweestmet de kleine man, want het andere water was maar 30'C en dat vond hij erg koud. Dat ging heel goed zonder draagzak. In het grote bad was het misschien wel fijn geweest, volgende keer ga ik dat proberen groetjes Miek
van babystuf, die hebben ieder jaar dat boek vol met producten zodat je makkelijk kan vergelijken en kan kiezen, via facebook vroegen ze laatst om nieuwe testers en toen heb ik me aangemeld