Marktplaats.nl - nestle beer blauw kopen of verkopen - Vind nestle beer blauw goedkoop op Marktplaats.nl staan er ook heel veel op
tjee dat mensen er geld voor vragen, bergijp dat je verzendksten vraagt maar je hebt het toch ook gratis gekregen?
ja ik weet niet zo heb ik zetje zbra van cz voor mijn zoontje helemaal gek mee en heb ik ook 2 extra van aangeschaft via marktplaats 2 zetjes voor 12 euro inc verzendkosten
Ja ik had ook op mp gekeken en 1 iemand vroeg gewoon 5 euro per knuffeldoekje vaste prijs en dan exc verzenkosten!!! NOu dit vind ik dus wel erg hoor aangezien je t idd gratis krijgt en dan 5 euro vragen... 1 of 2 euro denk ik nog ok, alleen verzenkosten vind ik nog redelijker of ruilen tegen iets...als iemand t mij zou vragen en ik heb t gratis gehad of kan er iemand blij mee maken geef ik t gwn!! Laatst stonden we bij t CB en wij hebben 2 van die trekknuffels aan de handvat hangen, 2 giraf en 1 nijntje.. die kosten 10euro per stuk! Man naast me kwam heel lief: mag ik vragen waar je die koopt, wij willen er ook 1 maar tot nu niet gevonden...ik pakte die van nijntje en gaf t ze gwn kado, ze waren zoooo blij dat ik t zomaar gaf.. ouders blij en kindje blij...dat maakt mij blij!
heb er 3 hier mijn jongste was in het begin helemaal gek ervan maar kijkt er niet meer naar om wil er 1 graag ruilen voor een bumba knuffel als het kan
ik houd mij aanbevolen,. mijn zoontje is helemaal gek op zijn doekje en ik wel er graag 1 bij hebben groetjes suzanne
Hoi, Ik heb er nog wel 1 liggen. Maar ik wil er wel graag wat voor hebben, mijn zoon is aan het sparen voor playmobil en alle extraatjes die we zo "verdienen" gaan in zijn spaarpot, net zoals het speelgoed wat we van hem verkopen! Bovendien weet ik niets te ruilen, met drie kindjes heb je alles zowel een beetje. Maar playmobil is gewoon erg duur dus als ie het zo wat bijelkaar spaart.... Ik hoor het wel als iemand belangstelling heeft, voor 2 euro excl. stuur ik hem op. Groetjes Tara