10!!!??? Maar hoezo van Friso, er hangt een labeltje aan van Nestle?? Himm, kan mij t ook schelen hahaha, als ik maar aan een paar van die dingen kom wat fijn dat je de moeite heb genomen om even te kijken voor me(K) Kan je t verzenden naar me, ik kan verzendkosten vergoeden of wat leuks terugsturen in ruil?? Hoor graag van je!! (K)
haha bedoel nestle Ik had er destijds 10 gekregen ,samen met dreumesmelk om uit te proberen. Stuur me je adres maar via pb ,dan stuur ik hem op
Wie o wie heeft nog 2 tutlapjes van nestle voor mij?? Plaatje staat ook ergens op een pagina op deze topic. heb er al 2 mogen ontvangen van veroon waar mijn zoon en ik erg blij mee zijn, nogmaals thanks meid! (K) Wie kan ons dus nog blij maken, ben op zoek nog naar 2 stuks. Hoop van iemand te horen Voor de dames die mij al eerder een pb hebben gestuurd: sorry dames maar kreeg zoveel reacties weet niet meer wie wat had en of ze t wilden opsturen voor welke vergoeding...
Nog meer meiden die mijn zoontje willen plezieren met een nestle tutlap?? Heb er tot nu toe 2 mogen ontvangen en nog 1 lieve dame bood 1 tutlapje aan. Wie o wie heeft er ook nog 1 of 2 liggen voor ons?? Zodra ik er 6 in totaal heb stop ik ermee
Haha Snoopy, je bent ze echt aan hets paren hè. Straks kun je 18 jaar vooruit! Ik heb er ook nog één. Stuur me maar een pb-tje.
Hier ook nog eentje, helemaal nieuw in het plastic. Stuur maar pb als je nog nodig hebt, tegen verzendkosten stuur ik hem naar je op.
Dames als je je aanmeld bij de hyves van nestle kan je erom vragen en krijg je een nieuwe gratis thuisgestuurd. Is hier ook gebeurd.
ik heb er ook nog 1 liggen met van die witte punten aan het eind. Ben je nog nietr geheel voorzien van tutlappen pb dan ff. gr Ingrid