Hoi, ik weet niet of ik hier goed zit, maar de titel zegt het al ik vind die blauwe nuby lepeltjes die in een babydoos zit zo fijn, zijn die ook ergens te koop? Ik heb gekeken bij kruidvat en etos, maar daar hadden ze ze niet Weet iemand van jullie waar ze te vinden zijn? Prenatal misschien? Liefs
Volgens mij hebben ze ze bij de hoogvliet. Ik heb ze ook gekocht namelijk. Vind ze ook fijn en nu gebruikt Thijmen ze ook om zelf te eten.
Dat zijn inderdaad fijne lepeltjes. Ik heb ze hier bij Etos gekocht. Ze zitten per 3 stuks verpakt en ze zijn ook verkrijgbaar in andere kleuren. In de supermarkt heb ik ze ook wel eens gezien. Ik zou het gewoon nog eens proberen bij een andere Etos en/of Kruidvat. En anders wil ik ze ook best voor je kopen en naar je toesturen. Dan ben je alleen wel extra verzendkosten kwijt, maar ze passen door de brievenbus dus het bedrag zal wel meevallen. (Graag een pb sturen als je gebruik wilt maken van mijn aanbod, want ik weet niet of ik dit topic nog lees. )
Ik heb net even voor je gegoogled: ze zijn ook gewoon via internet te koop. Bijvoorbeeld hier: DrogistDrogist.nl | Nuby of hier: Nuby AKTIE - Aanbiedingen, - Webshop - Snowis Babyartikelen