Ik heb groene ogen, mijn moeder groene ogen en mijn vader groen / bruin. Mijn man heeft bruine ogen, zijn moeder bruin en zijn vader blauw/grijs. We zitten hier al maanden met spanning in die oogjes te turen welke kleur ze nou gaan worden. Ze zijn heel donker antraciet grijsblauw, maar er komt nu langzaam wat bruin / groenigs doorheen. Is maar net hoe het licht is. De ene keer denk ik 'ze worden definately bruin', en dan de volgende dag zie ik toch meer groen.. Ben heel benieuwd wat het gaat worden.
Ik heb helemaal niet het idee dat Can blauwe ogen heeft gehad, is dat gek ? ik vond ze bijna zwart in het begin, en nu zijn ze bruin geworden...
Ons meisje heeft felblauwe ogen. Papa bruin, mama groen. Opa en oma's allemaal bruin/groen en 1 opa blauw. Vreemd toch dat ze dan toch blauw zijn? Had gehoopt op bruin haha. Misschien komt het nog.
Mirre had donkerblauwe ogen bij geboorte, die werden al snel lichter en waren blauwgrijs. Maar sinds een week ofzo zit er soms een bruinige waas in haar oog. Mn vriend heeft lichtbruine ogen, zn moeder ook, zn vader felblauw. Ik grijsblauw met iets bruinigs, mn moeder groen, mn vader volgens mij grijs (mn biopapa ken ik namelijk nog niet zo lang dus weet ik niet zeker )
mijn tweeling heeft er 1 blauwe ogen terwijl zijn broer bruine (bijna zwarte) ogen heeft. wel heel grappig!