Onze zoon is vorige week ziek geweest. Hij heeft 3 dagen koorts gehad en wilde toen weinig tot niks drinken. Hij heeft toen veel fruithapjes gekregen om uitdroging tegen te gaan. Er is toen ook ene tandje doorgekomen. Sinds hij weer beter is, proberen wij het ritme er weer goed in te krijgen maaarrrrr.... hij wil geen melk meer? Alleen 's morgens drinkt hij zijn eerste fles leeg. Hij krijgt rond 10 uur een fruithapje, dan om 12 uur een broodje. En dan rond 3 uur weer een fles (deze wil hij niet meer) dan rond 6 uur avondeten en rond 7 uur een halve fles melk (deze wil hij ook niet meer). Wat moet ik nu doen? Krijgt hij dan niet veel te weinig vocht binnen?!
HIer precies hetzelfde probleem. Ik probeer hem dan terwijl hij slaapt de fles te geven en 9 van de 10 keer lukt dat redelijk. Ik maakte me ook direct zorgen!
hier ook. onze zoon wil ook geen melk meer, behalve de eerste fles. We komen al twee maanden niet meer dan 200cc per dag. Wat wij gedaan hebben: hij krijgt vanille yoghurt en gewone yoghurt puur/ of aarbei en dan uit een bekertje met een lepeltje. Hij begint al te kirren als ik ermee aankom. Terwijl hij koemelkallergie zou hebben! Nou, dat valt dus wel mee. Hij heeft wel vaker rode plekjes maar ook als hij geen koemelkproducten heeft gehad. Ik hoop maar dat het zo redelijk ok qua zuivel. Gewone melk blieft meneer ook niet. Sap drinkt hij ook weinig. Wij komen op een totaal uit van 200 cc melk tot 230 ongeveer, 1 fruithap van 2oocc, een bekertje yoghurt van ongeveer 100-150cc en wat sap (zeg 50cc). Het is weinig, maar hij poept en plast....hopelijk gaat hij op termijn weer meer drinken,maar zoals ik al zei, duurt al zo'n beetje een maand of twee.