Iemand enig idee hoe dit kan komen??? Ik heb me volgens mij echt niet gestoten... Het voelde al een tijdje een beetje blauwe plekkerig vandaag maar toen ik net keek zag ik dus ook echt een verkleuring a la blauwe plek rondom mijn navel....!?!?!?!!?
Waarschijnlijk heeft je kleine knul lekker hard geschopt daar! Heb wel meer blauwe plekken bij meiden gezien tijdens de zwangerschap en ken zelfs iemand die een gekneusde rib had van het harde trappen! Als je het niet vertrouwt, morgen gewoon even de vk bellen!
Ik heb het ook al een paar weken. Volgens mij is het gewoon omdat mijn huid daar nu een stuk dunner is, rond je navel staat de meeste spanning op je buik. Het trekt in ieder geval niet weg, dus een blauwe plek is het volgens mij niet.
Mijn navel is paars. (Uigevlakt maar nog niet geplopt ) Ik vroeg me ook al af hoe dat kwam. Al zo'n week of 4 denk ik. Maar het doet geen pijn, dus maak ik me niet te veel zorgen. Ben alleen ook wel nieuwsgierig hoe dat komt! Groetjes
Ja had ik bij Isabella ook. Die is zelfs nog tot 6 maanden na de bevalling blauw gebleven. Trekt gelukkig weer bij.
Mijn zus zat steeds met haar buik tegen het bureau, en de baby schopte daar de hele tijd tegen; een blauwe streep als gevolg... Ook zoiets misschien?
Is hartstikke normaal. Ik heb er geen last van, maar heb de placenta ook aan de voorkant liggen (hoorde dat je er dan geen/minder last van hebt) en daarnaast ook nog een beetje extra isolatie
heb ik ook. Heb er geen last van verder. Trekt wel weer bij. Bij de eerste had ik een dikke bruine streep dus misschien viel het daarom minder op. Geen zorgen ommaken.
Voelt inderdaad echt een beetje als een kneuzing ook aan de binnenkant en onze zoon schopt me soms best hard en is ook heel vaak actief.... bedankt voor jullie reacties nu ik weet dat het vaker voorkomt leg ik me er maar gewoon bij neer....