worden jullie ook plat gebeld? Ik heb niet eens meer het fatsoen om ze te woord te staan, zeg meteen geen interesse fijne dag. Zo ken ik mijzelf niet,vast door de hormonen. Maar word bijna dagelijks gebeld en soms 4xop een dag. Bel me niet register helpt niet
Ik wordt nooit gebeld. Bel me niet register werkt wel. Het vervalt alleen als je wedstrijden of enquêtes online invult...
Ik word ook helemaal gestoord van dat soort telefoontjes en kan ook echt niet meer vriendelijk reageren net als met al die collecten voor de deur. Ik heb zelf al wel een beslissing gemaakt waar ik aan wil doneren en dat zijn er best een hoop.
Oh houd op. Hier is het met name gas en geen energie. Maar wij hebben stadsverwarming en kunnen dus niet eens overstappen voor warmte. En dan hebben ze het lef om te zeggen: we hadden met u afgesproken dat we u tegen het eind van uw contract zouden bellen oid. Ik snap ook echt niet hoe mensen dit werk volhouden. Ik ben er als student aan begonnen maar nog voor het eind van de eerste dag heb ik weer bedankt.
Ik wordt nooit gebeld. Tenzij ik op internet ergens mijn telefoonnummer invul. Maar dan meld ik me weer aan bij het bel me niet register en is het weer over.