Gewoon vragen om een bloedtest, en verwijzingen naar een diëtiste. Fysio kan je zelf een afspraak maken. Al is het maar om dingen uit te sluit en je even op weg te helpen. Het kan dat er dingen in je rug verkrampt zijn door jarenlange stres. En dat dit nu op je voeten slaat. in elk geval sterkte.
Misschien is de foto in een verkeerde hoek genomen maar je voet ziet er niet ontspannen uit. Zitten je 2e en 3e teen een beetje aan elkaar vast? Staan je tenen allemaal op plat op de grond? Ik wil helemaal niet op de zaken vooruit lopen hoor maar door een afwijking aan mijn pinken bleek ik een gen-afwijking te hebben wat verschillende klachten veroorzaakte maar hier kwam ik pas na jaren achter bij de klinisch geneticus.
We kunnen hier van alles speculeren maar idd naar de huisarts gaan. blauwe plekken hoef opzich niks te betekenen als je die snel krijgt/onverklaarbaar. Ik zit ook altijd onder met name m’n benen en ja die stoot je toch vaak ergens tegenaan. Als nou ook je bovenramen en je bovenlijf ook onder zitten dan vind ik dat meer onverklaarbaar. Maar zoveel kramp en dan blauwe plekken is idd wel wat gek maar kan zoveel oorzaken hebben. Wat me wel opvalt aan de foto van je voet is dat hij behoorlijk gezwollen is en idd verkrampt. Succes bij de huisarts!!
Zoals de adviezen hierboven, maak een afspraak bij de huisarts. Kan allerlei oorzaken hebben. Onze kinderen hebben heel snel blauwe plekken, hoort bij hyper mobiliteit. Maar bij jongste zijn toen andere oorzaken wel uitgesloten