iemand die dit herkend?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anoniem1819, 4 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniem1819

9 jan 2013
    29
    9
    3
    Limburg
    Ik ben nu 25+3 weken zwanger. Heb al 1,5 week last van hevige menstruatiepijn. Daarmee bij de verloskundige geweest en die zei tot mijn baarmoedermond al open stond. Nu heb ik sinds vandaag ook nog eens steken vanuit mijn vagina erbij gekregen met nog steeds die menstruatiepijn. Is dit iets normaals?

2. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Ik heb er geen ervaring mee, maar zou denk ik toch even bellen. Beter het zekere voor het onzekere nemen!!
    Heeft ze ook gezegd hoe het kan dat je baarmoedermond al open staat? & wat er aan te doen is?

3. 2liefjes

2liefjes Actief lid

7 jun 2012
    498
    0
    16
    Ik zou zeker de vk bellen! Wat bedoelde ze met dat de baarmoedermond al open stond?

4. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ze zei dat je bm mond al open stond?! En er werd geen verdere actie ondernomen? Erg vreemd. Ik had rond die tijd ook veel last van menstruatie krampen maar die deden niets.... VK nam desondanks de klachten zeer serieus en werd wekelijks gecontroleerd.

Ik zou echt bellen en aandringen op verder onderzoek. Beter het zekere voor het onzekere. En beter een keer teveel bellen.....

5. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Bmm open staan zal denk ik niet goed zijn. Maar de steken is wel normaal.. Zou nog een keer naar de vk gaan?

Deel Deze Pagina