sinds gisteren spuit ik gonal f. eerst 3 weken lang decapeptyl gespoten en niks aan de hand.maar nu met die gonal-f zit ik onder de blauwe plekjes.Plus dat ik vanavond toen ik de naald eruit trok ontzettend bloedde.Is dit herkenbaar?
had ik ook ineens met puregon, weet ook niet waarom, heb het trouwens niet elke dag. Het gekke is dat die naald van de deca veel dikker is en ik het dus daarmee eerder zou verwachten.
Ja precies! Die deca is echt een botte dikke rotspuit.Ben blij dat een ijsje de boel voor het prikken goed verdooft, anders was ik niet blij geweest haha.
Ik heb hetzelfde gehad met Gonal...konden af en toe wel flinke grote plekken worden ook Ik had het trouwens ook laatst van de pregnyl....
ik heb dat meestal al vanaf spuit 1 lucrin en daarna met gonal is het erger heb het met het zh vaker over gehad en die zeggen dat het geen kwaad kan ik gebruik geen alcohol op mijn huid voor het spuiten meer en dat maakt het iets minder..
Ik had het na de eerste spuit ook, daarna heb ik geprobeerd de spuit zo recht mogelijk in mijn buik te stoppen. Daarna geen blauwe plekken meer.
Idd zo recht mogelijk zetten en de naald niet meteen eruit trekken maar even laten zitten.Maar die blauwe plekken kunnen verder kwaad werd ons verteld.