hoi meiden, het onderwerp zegt het al. Ik slik sinds afgelopen vrijdag primolut en vandaag ondekte ik vocht uit mijn tepel! Nergens kan ik hier iets over vinden op internet of de bijsluiter. Heeft iemand dit toevallig ook meegemaakt? Ps. ik heb vermoedelijk afgelopen vrijdag ook een eisprong gehad,want mijn temp is omhoog gegaan(normaal zou ik hem helemaal nog niet hebben) ilona
Ha Ilonaa, Ikzelf heb dat niet gehad tijdens het slikken van Primulot. Misschien kan je even contact daarover opnemen met je huisarts of gyn. Succes! Gr. Daan
Hoi Ilonaa Zou het niet kunnen dat je een verhoogde waarde van prolactine hebt? Misschien deze waarde eens laten checken bij een bloedcontrole. Groetjes
hoi dank voor de antwoorden. Ik had gisteren de gyn gebeld, omdat ik me zorgen maakte i.v.m eventuele bevruchting omdat ik ineens al een ei heb gehad. De gyn zei dat ik gewoon moest door blijven gaan met de kuur. Ik begrijp er niks van. Als het niet schadelijk zou zijn, waarom staat er dan in de bijsluiter dat je niet zwanger mag zijn of worden. En over dat vocht uit mijn tepels, dan moet je daarvoor maar even langs je ha, want dat staat los van de medicijnen. Nou bedankt gyn voor het gerustellende antwoord, maar niet heus. Ik voelde me afgescheept en mag gelukkig vanmiddag naar de ha. Dit is voor mij ook maar de eerste keer en ben dus onzeker.