De autobiografie van Kluivert. Kopen?

Discussie in 'De lounge' gestart door mijnimeel, 6 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    "Waar ik me voor schaam, is dat ik niet altijd eerlijk ben geweest tegenover Angela. Het is geen enkel excuus, maar de verleidingen waren simpelweg te groot. Ik was jong en beroemd, had veel geld en vrouwen vielen vaak op me."

Het zijn eerlijke woorden van Patrick Kluivert. Maandag reikte hij officieel zijn autobiografie aan zijn drie zoontjes, Ruben, Quincy en Justin, uit. Voor het eerst geeft de voetballer zijn visie op zijn korte, maar bewogen leven.

Therapie
    ”Het moeilijkste hoofdstuk was het dodelijke auto-ongeluk. Je gaat terug in de tijd en de gevoelens komen weer omhoog. Ik ben geen prater. Het is misschien wel een beetje therapie geweest.”

Openhartig
    Samen met De Telegraaf-journalist Mike Verweij werkte hij maandenlang aan zijn boek. Op een openhartige manier spreekt hij over de vele hoogtepunten en dieptepunten als zijn scheiding en de groepsseksaffaire.
    'De autobiografie van Patrick Kluivert' ligt vanaf 30 mei in de winkels.

Dames, zijn jullie ook zo benieuwd naar dit boek?
    Ik denk wel dat ik het ga kopen. Jullie?

2. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ja, het lijkt mij idd ook wel wat! We wilden hem pas op schiphol kopen, (voor in het vliegtuig) maar daar was ie een stuk duurder, dus we zeiden die kopen we wel als we weer terug zijn in nederland.

Op vakantie las ik de telegraaf en daar stond waarschijnlijk weer verzoening voor patrick en angela??? :confused:

3. Juut

Juut Actief lid

13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    Nee vreselijk!!
    Dat iemand over het lijk en verdriet van een ander geld probeert te verdienen, vervult me met afschuw. Blijkt maar eens te meer dat sommige mensen fatsoen niet met geld kunnen kopen.

(Sorry, mijn mening)

4. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland

Helemaal mee eens!
    Ook als ik een van zijn kinderen was geloof ik niet dat ik trots zou zijn op zo'n vader. En al helemaal erg zou ik het vinden als ook nog eens iedereen kon lezen wat voor **k*l dat het is. Berouw kun je op andere manieren tonen.
    Tja komt ie niet op de ene manier in het nieuws dan maar zo....nee, dank u!!!

5. Niet meer actief

ik zou m heel graag willen lezen!!!
    ik vind dat hij ook dingen achter zich moet kunnen laten!
    hij word maar geconfronteerd met iets wat ongeveer 10jaar geleden gebeurd is... het leven gaat verder!!!

xxx

6. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland

Wat denk je van de slachtoffers? Kunnen die het daardoor achter zich laten? Of worden ze er weer mee geconfronteerd....
    Ik ken iemand die in 2003 is verkracht....leuk voor de dader om daar nog wat aan te verdienen. Schrijft ie er toch een boek over.....Kassa.

7. Niet meer actief

@ katootje
    heey nee ik bedoel dat mensen het eeens een keertje met rust moeten laten en niet steeds oude koeien uit de sloot moeten halen (met de media en alles bedoel ik)
    ik wil het graag lezen omdat ik benieuwd ben wat hij er over te zeggen heeft...

xxx

8. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Amen!

9. Juut

Juut Actief lid

13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    @Daphne82:
    Zo lijkt het een preek :)
    En dat bedoelde ik niet :)

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou ik koop die zeker weten niet!
    Kort na de lancering van dat boek was er bij de KRO een documentaire over Kluivert. Datprogramma heet profiel. Het was vreselijk. Die man geeft gewoon alles en iedereen de schuld van zijn mislukte carriere. Denk toch echt dat ie daarvoor zlef heeft gezorgd.

11. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ben wel nieuwsgierig naar zijn verhaal, maar ik zal het boek niet kopen. Dan heb ik het idee dat ik zo iemand aan het sponsoren ben vooralles wat die gedaan heeft!!

Groetjes Carry

12. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    @Juut. Haha, ik ook niet. Wilde er alleen maar mee aangeven dat ik er niks aan toe te voegen heb.

13. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Is hij nog niet rijk genoeg dan :(

14. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Wat hij allemaal heeft uitgevreten is absoluut niet iets wat je zomaar kan goedpraten, maar ik vind Patrick Kluivert wel een lichtend voorbeeld van wat er dus allemaal mis kan gaan met die jonge voetballertjes.
    Je moet je voorstellen dat je een jaar of 18 bent, miljonair, je kunt doen en laten wat je wilt, iedereen legt je in de watten, vrouwen vallen bij bosjes voor je, de media is dol op je en iedereen wil met jou bevriend zijn........ Logisch dat je dan enigszins ontspoort toch?? Zeker als je gevoelig bent voor zoveel aandacht en je makkelijk laat meeslepen daardoor.
    Dit alles maakt mij wel nieuwsgierig naar zijn verhaal, hoe hij er nu tegenaan kijkt enzo.. dus wie weet ga ik hem wel lezen.
    Groetjes, Anakin.

15. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Nee want hij was getrouwd in gemeenschap van goederen en Angela heeft de helft ingepikt ;)

16. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    :) ooh ja en nu mist ie een paar miljoentjes natuurlijk... :rolleyes:

17. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Ik denk dat ik het er maar eens op ga wagen!

Deel Deze Pagina