Hallo hallo ik heb een vraag mbt e geslachtskalender... bij wie klopt deze? Ik heb twee vriendinnen voor wie ik deze heb "ngevuld" en bij hun tweeën klopt die allebei.... Dus ik ben heel benieuwd... Als ik dit jaar nog zwanger zou worden dan krijg ik overduidelijk een meid! hihi Ik ben benieuwd en ik hoop op veel reacties!
missym, deze staat in het menu links, de een na onderste. Ik zou een jongetje krijgen, volgens de kalender.
ik heb ook nog even gekeken en als ik dit jaar zwanger ga raken dan krijg ik overduidelijk een meisje volgens de kalender nou zou mij benieuwen hoor of dat uit zal komen hihihi eerst maar eens zwanger worden he groetjes angela
Bij mijn vriendin is het ook uitgekomen, maar als ik het van mijn moeder bekijk zou ze een jongetje krijgen, maar ik kan je verzekeren dat ik toch echt een meisje ben!
Bij deze zwangerschap weet ik niet of het klopt, maar bij mijn vorige zwangerschap klopte die niet, ik zou overduidelijk een jongen krijgen en iedereen was daar ook heilig van overtuigd, maar heb toch echt een lief klein Prinsesje op de wereld gezet!!!
hoi,je moet rekening houden met het te vroeg geboren zijn he.of te laat.als je eind september uitgerekend was maar je bent begin oktober bevallen dan zou het alsnog kunnen kloppen hoor. bij mij klopte het alle 4 de keren.....
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... tskalender Hier kunnen jullie zien wat de uitslag was van de poll.