overgeven

Discussie in 'Gezondheid' gestart door fiona1987, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    hallo allemaal,

ik heb een klein vraagje, ik ben 29 weken zwanger en ben regelmatig misselijk nou werd ik vanacht wakker en ik moet ineens heel erg veel overgeven kan het zijn dat er iets ergs is of hoef ik me geen zorgen te maken?

alvast bedankt.

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb het bij me vorige zwangerschap ook wel eens gehad. Dus als het alleen vannacht is gebeurt zou ik me geen zorgen maken.

3. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Ik heb de eerste 18 weken van mijn zwangerschap alleen maar in bed kunnen liggen en boven de emmer of wc-pot kunnen hangen. Toen werd het minder. Met een week of 22 was het een tijdje weg, maar vanaf 29 weken is het weer terug.. Volgens de verloskundige komt het vaker voor dat zwangere vrouwen vanaf een maand of zeven weer moeten overgeven. Dit heeft met hormonen te maken natuurlijk, maar ook met je maag die minder ruimte krijgt. Het is daarom verstandig om kleine beetjes te eten, maar wel regelmatig iets te eten. En soms schopt de baby gewoon zó hard tegen je maag dat je echt niet anders kunt dan de inhoud weer naar buiten werken..
    Als je je verder goed voelt, hoef je je geen zorgen te maken.

4. Jade11

Jade11 Bekend lid

21 mrt 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant
    ik had het vorig jaar ook, voornamelijk t/m maand 4 misselijk, een maandje rust en vanaf maand 6 weer continu, maar dit kwam voornamelijk door maagzuur.

Deel Deze Pagina