Ik heb mijn tenen alleen niet gestoten, en ook geen klemmende schoenen oid aan gehad. Ik ga zo maar rustig slapen, en over een paar dagen in Nederland toch nog even mijn hart laten luisteren. Zal vast niets ernstigs zijn. In ieder geval echt bedankt dat jullie allemaal zo meelevend reageerde! Ik kneep hem even een beetje door dat hart. Maar ik kan nergens terug vinden dat het een verband heeft.
meis rustig aan ik weet hoe je je kan voelen als je denkt dat je iets ernstigs hebt. wel even in nederland naar de dokter en hou ook jezelf in de gaten als je wel rare klachten krijgt ik schrok van de eerste foto de tweede foto is al minder beangstigend vond ik maar wel heel vervelend ik heb ook vaak blauwe voetten en denk soms ook iets ernstigs maar echt bloed onder de tenen nee
Dank je wel mirell, voor je geruststellende berichtje! Dat zal ik zeker doen, ik kneep hem echt eventjes vooral omdat ik dus 3 kleintjes heb onder de 3. Dus ook niet erg zelfredzaam in de zin van mama gaat even naar het ziekenhuis en is zo weer terug. Nogmaals bedankt, doet me goed!
Ik zou het ook niet weten meid. Zou idd in Nederland even een hartfilmpje laten maken en je bloeddruk etc laten meten. Dikke knuffel
Laat je weten wat ze hier in Nederland er van zeggen?? Ben wel benieuwd! Sterkte en lekker slapen voor nu!
Nou meid, wel even doen inderdaad als je in NL bent! En tot die tijd niet te druk maken, wel gewoon in de gaten houden. Ik weet niet waar je we wel woont maar kun je daar ook niet morgen even iets bellen (weet niet of ze daar waar jij bent ook pinksteren hebben oid)? Puur om je gerust te stellen? Misschien dat je morgen wel iets voor je kinderen kunt regelen. En anders inderdaad NL afwachten. Sterkte en een dikke knuffel...en maak je niet te druk he. Is ook niet goed voor je hart Xxx
Las op het inet dat door plotseling stoppen bij rennen (hardlopen) of een sport als squash ook kan zorgen voor blauwe teennagels door de snelle bewegingen en het schuiven van je voeten in de schoen. Toch vind ik het toch ook wel een beetje vreemd. Heb je trouwens een lange vliegreis voor de boeg?
Ben ik weer, Umm85 dankjewel lieverd (L). Senais, jij ook bedankt! Ik heb een afspraak staan bij mijn huisarts in NL. Zij weten van mijn 'verleden' af mbt hartkloppingen. Dus als zij nu iets verontrustends hoord, word ik meteen doorgestuurd. Het zou natuurlijk te regelen zijn, maar ik ga echt liever in NL. Niet dat de zorg hier onder doet voor die NL, maar gevoelsmatig meer. Dinges84, je redelijk. We moeten eerst 4 uur in de auto, dan een vliegreis van ong 4a5 uurtjes. 6 uur daar wachten, om vervolgens het vliegtuig richting Nederland te nemen. Mariekek dat is ook het eerste wat door mijn hoofd schoot. Maar mijn mond/lippen/kaak/nek of vingers zijn helemaal niet blauw. Nogmaals dames, ik maak me ook niet zo'n zorgen hoor. Het voelde voor mij gwn niet goed. Sowieso mijn hart dat soms krampen vertoont voor mijn gevoel, maar dat kan gwn echt heel goed aan stress liggen. En hebben afgelopen jaren nogal watop ons bordje gehad. Maar ik vond het zo frapant ineens dat bloed onder die teennagels begreep er echt niets van. En in een opwelling opende ik hier snel een topic. Omdat we hier zoveel vrouwen hebben zitten, van verpleegsters tot advocaten haha. Ik dacht misschien is er 1 die ervaring heeft/weet waar ik het over heb. Ook wel beetje naief natuurlijk want als er echt iets is, ga je meteen naar het ziekenhuis. Maar goed zo ernstig vond ik het ook weer niet, was even geschrokken alleen.
Doet het geen pijn? Ik snap dat je niet zo makkelijk naar een dokter daar kan. Maar omdat je gaat vliegen en het misschien wel te maken heeft met een slechte bloedcirculatie of voortekenen van trombose (langleve GOOGLE)zou ik zelf niet met een gerust hart gaan vliegen.
Dat was dus ook waar ik aan dacht. Trombose. Zorg dat je goed blijft bewegen voor (dus de auto reis) en tijdens de vlucht want vliegen maakt de kans op trombose iets groter.