ik ben opzoek naar gymschoenen maat 24.. zit te googlen maar ik vind geen website die zulke kleine maatjes verkoopt.. ik zoek gewoon van die rucanor gymschoentje met klitteband of iets wat daar op lijkt.. iemand tips?
Bij de Van haren hebben ze leuke liggen, misschien zit er iets voor jullie tussen? Naar beneden scrollen voor de gympjes. Schoenen - Meisjes - vanHaren Schoenen
Op de site zie ik de maat 24 niet tussen, maar in de winkel heb ik ze wel zien liggen. Heb ze voor mijn zoon pas nog gehaald
zit idd net te kijken maar niet in maat 24.. maar zal anders binnenkort even in de winkel gaan kijken bedankt voor de tip!
Ik heb voor mijn dochter met maat 24 zulke schoentjes gehaald bij de Schoenenreus in maat 25: die viel klein en passen dus goed Prijs was ook leuk: 5 euro
Wij hebben Nikes maat 24 (overgenomen van vrienden van ons, geen idee waar vandaan) en ook Converse Allstars. Denk dat je idd de stad in moet... Maar het is lastig vinden. Sport en sneakerwinkels hebben meestal wel wat in die kleine maatjes, bijv. Sneakers.
Zijn aapie schoenen niet wat je zoekt. Daar hebben ze superleuke gympies model. Maat 24 is daar 15,1 tot 15,6 cm Leren babyslofjes | Babyschoenen