Een maand of 2 geleden had mijn zoontje ineens een blauwe plek naast zijn oog. Maar nu zit die plek er nog. Ik vraag me af wat het kan zijn. Soms zie je de plek heel duidelijk en soms ook bijna niet. Iemand een idee wat het kan zijn?
Ik weet het niet, maar mijn oudste had het ook. Nu met 3,5 is het weg. Volgens de bakerpraatjes betekent het dat het volgende kind een jongen zal zijn
ik denk een ader. Mijn oudste heeft het tussen zn ogen en bij zn slapen. Soms zie je het heeel duidelijk andere keren minder. Onze kinderarts zei dat het zn aders zijn doordat zn huid heel licht is en heel dun.
Mijn jongste heeft dit op zijn knie, al vanaf de geboorte. De artsen vroegen het steeds in het ziekenhuis, we dachten eerst dat het kwam dat hij te hard was vast gepakt na zijn geboorte via een keizersnee. Alleen heeft hij het nu nog. Later tijdens zijn opname wegens uitdroging hebben ze het nogmaals bekeken en toen zeiden ze dat het een bijeenkomst van adertjes was en dat zorgt voor die blauwe verkleuring. Misschien is dat het ook bij jou kindje?
Mijn dochter heeft dit vanaf de geboorte. Is inderdaad een ader. Maar weet niet of dat ook nu nog kan beginnen.
Hier is het ook duidelijker sinds een maand of 2. Heeft er denk ik wel altijd gezeten, maar mss door andere vorm/groei van zijn schedel nu meer duidelijk.
Ja volgens mij zit het er ook al langer hoor, maar heb ik er gewoon niet zo op gelet. Mijn man zei gister ook al. Joh het zit er al zo lang. Ben benieuwd wanneer het dan weer weg zal trekken.
Is idd een ader.Bij onze baby zag ik het een maand geleden ook bij toeval toen ze op het speelkleed lag.Ik schrok eerst omdat ik dacht aan een blauwe plek en dat zou toch vreemd zijn bij een baby van 3 mnd.Toen ik beter ging kijken was het overduidelijk een ader.Mijn andere 2 kinderen hebben ook zichtbare aderen.Bij mijn middelste dochter van 7 jaar zie je ze ook duidelijk op haar benen lopen.Ik denk dat het ook te maken heet met een dunne huid.