Doen jullie babykleertjes in de was of hangen jullie ze op? Ik doe ze in de droger en merk nu eigenlijk dat ze er niet mooier op worden. Misschien toch maar overwegen om ze op te hangen, maar daar gaat ook veel meer tijd in zitten, aangezien de aantal wasjes draaien enorm toe is genomen sinds onze dochter er is. Maar ik ben benieuwd hoe jullie dat doen.
Nee, kleertjes gaan hier nooit in de droger. Dit met als reden dat ze er idd niet mooier op worden. Ik hang de kleertjes altijd op een wasrekje te drogen, deze staat naast de wasmachine, ik ervaar het niet als extra werk, maar heb het ook nooit anders gedaan... Hier gaan alleen handdoeken, beddengoed, sokken en ondergoed in de droger.
Als ze net in de nieuwe maat zit dan gaan ze lekker op het droogrek. Maar zoals nu als ze uit de maat aan het groeien is gaan ze wel in de droger
Ik hang alles op en doe ze dus niet in de droger want ze worden er inderdaad niet mooier op. Vind het erg zonde.
Ik hang de kleertjes van onze zoon ook op. Ik zie het ook niet als extra werk. Ik hang mijn eigen kleding ook op. Alleen handdoeken, ondergoed, beddengoed gaan in de droger.
sommige dikkere, katoenen truitjes en broekjes drogen soms erg langzaam, vooral als het van dat vochtige weer is. En met een beetje pech ruiken ze dan na een tijdje minder fris terwijl ze toch net gewassen zijn. Die gaan wel af en toe in de droger. Ik doe ze binnenstebuiten. En inderdaad worden ze wat minder mooi, maar ze groeit er ook snel uit, dus ik vind het niet zo'n punt. Ik heb meestak ook niet heel dure kleertjes. Zeker nu ze zelf fruit eet en bijbehorend knoeit zou dat echt heel jammer zijn van de kleertjes (vooral banaanvlekken zijn een ramp, maar das allemaal off tpoic, sorry)
Alles ,maar dan ook echt alles gaat hier in de droger. Nooit problemen mee. Alleen kleren van het merk Noppies moet je niet in de droger doen, die vallen al klein en die komen er nog eens 3 maten kleiner uit ook
hier nooit in de droger, maar onze eigen kleren ook nooit zo gaan de kleren veel langer mee vind ik en kleren worden zo snel grauw in de droger vind ik
Gebruik de droger zelden tot nooit en als ik hem al gebruik dan gaan er alleen de 60 graden was erin. Kleding hang ik op, is er veel beter voor.
Ik heb niet eens een droger! Heb ook plek om alles op te hangen, dat scheelt. Ik had wel een droger in m'n vorige huis maar die pluizenbende, bah. Filter legen, (laten) schoonmaken, waterbak legen. Nee hoor, ophangen gaat volgens mij nog sneller ....
Nee, nooit. Sterker nog, we hebben er niet eens meer een sinds een jaartje ongeveer. Ik heb geen hekel aan was ophangen en na 1,5 naar vind ik de kleertjes van dochter zelfs nog steeds leuk om op te hangen