Ook al zou je er uiteindelijk voor niks zitten, ik zou idd bellen. Al iemand gesproken tussendoor? Ik heb overigens Renaud, maar mijn vingers worden nooit blauw, wel lijkwit.
Hier ook renaud, maar dan idd spierwit, daarna blauw en vervolgens knalrood. Als het blauw wordt beginnen de pijnlijke tintelingen. Heb in de herfst en winter dagelijks last (ook in me tenen overigens).
Hier ook Raynaud, maar dat begint bij de vingertoppen, nooit halverwege. En mijn vingers kunnen zo blauw worden dat het lijkt alsof ze in inkt zijn gedoopt, maar met warmte gaat dat gelukkig ook weer weg. Bij TS lees ik andere dingen (niet koud, en dus pas onder de nagel blauw).
Sorry het duurde even voor de update. Gisteren wel de assistente gesproken. Omdat het minder werd mocht ik afwachten. Maandag weer even overleggen, en een longfoto laten maken, ook omdat ik ( af en toe) zo benauwd ben en erg hoest. Mocht het erger worden, dan gewoon de hap bellen. Als ik er op druk is t bijna weg idd, om dan langzaam weer terug te komen. Op dit moment is t stukken minder dan gisteren trouwens. Vind t zo apart.
Oh Haha bedankt voor t vragen. Niks spannends verder. Is niet meer teruggekomen, en de longfoto was in orde. Dus verder niks gedaan! Ga wel binnenkort weer even terug want ben nu een maand zo erg aan t hoesten/ benauwd het is niet leuk meer.
Nou wat idioot zeg.. Het kwam en ging vanzelf Fijn dat de foto in orde was! Dat hoesten is echt doodvermoeiend!
Ja echt gek, maar ik heb wel vaker rare dingen dus ben niet snel onder de indruk Ja het is echt erg dat hoesten, helaas beginnen mijn dochters nu ook..
Fijn dat het weer weg is, kan het hoesten misschien kinkhoest zijn? Heerst bij ons in de omgeving behoorlijk...