Ongesteld?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Mirna, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Ik zal het hier maar plaatsen, hoewel ik eigenlij vindt dat je na 7 wk niet echt meer over kraamtijd kunt spreken.
    Ik vloeide na de bevalling al vrij snel niet meer. Nu had ik vorige na zo'n 7 wk wat bloedverlies. Dit duurde zo'n 2 dagen. Toen was het over. Ik ben gelijk de pil weer gaan slikken, maar ik vraag me nu eigenlijk af of dit mijn eerste ongesteldheid weer was.
    Hoe was dat bij jullie na jullie bevalling? Ook zo? Of misschien anders?
    Ben ik wel veilig, wanneer ik weer zou vrijen?
    Help?? :(
     
  2. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    ik ben nu ongi en heel erg volgende week moet ik naar de dokter toe voor een spiraal

    je bent 6maand na je bevalling extra vruchtbaar

    tja wanneer je weer wilt vrijen ligt aan je zelf meid
    ik heb er nog niet zo'n behoefte aan om tevrijen dus ik doe het nog niet
     
  3. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik ben na de bevalling over gegaan op een pil die je bij de borstvoeding mag slikken, ik weet de naam niet meer.
    Ik weet wel dat ik gewoon weer ben begonnen met slikken daarvan, en niet eerst een menstruatie heb afgewacht( die ik overigens toch niet uit me zelf kan krijgen)
    Ik denk dat je na een week pil gebruik alweer veilig kan vrijen.
    Maar dat staat wel ik de bijsluiter als het goed is.
    Verder weet ik niet of het inderdad je menstruatie was, maar volgens mij kan het geen kwaad om de pil te slikken, die neemt je cyclus vanaf nu weer over dus in de pilstopweek krijg je vast weer een "normale" menstruatie.

    Groetjes
     
  4. Linda10280

    Linda10280 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.764
    0
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    ik heb na een paar weken ook wat bloed verloren na mijn zwangerschap en begon toen ook meteen met de pil omdat ik dacht dat het m'n ongi was.
    Heb maar 1 dag gevloeid...en na m'n eerste strip had ik gewoon m'n ongi weer terug
     

Deel Deze Pagina