zwanger na Potter

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Lady Tally, Jun 8, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lady Tally

Lady Tally Actief lid

Apr 10, 2006
    127
    0
    0
    Verkoopster
    Breda
    Hallo,

Ik ben benieuwd of 1 van jullie ervaring heeft met het syndroom van Potter.
    Ik heb al een gezonde zoon van 7 jaar, en heb afgelopen februarie een zwangerschapsafbreking gehad met 20 weken omdat ons kindje het syndroom van Potter had, (niet erfelijk belast), nu mocht ik gewoon weer zwanger worden, en ben dat nu ook net, (4weken en 3 dagen), ik ben dolblij maar ook doodsbang, niet zozeer voor het zelfde, maar voor al het andere wat nog kan gebeuren, waaronder een vroege miskraam.
    Hebben jullie ere ervaring mee, krijgen mensen die dat meegemaakt hebben daarna een gezond kindje of vaker eerst een miskraam of... hetzelfde??

liefs
    Chantal

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Chantal,

gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik kan me voorstellen dat het een spannende tijd voor je is. Als er is uitgezocht dat je niet erfelijk belast bent voor Potter, dan heb je nu net als ieder ander dezelfde kans op een miskraam. Die is dus niet verhoogd in jouw geval. Hoewel het spannend is, probeer toch een beetje te genieten en vertrouwen te hebben in je lijf en in je zwangerschap.
    Ik hoop van harte voor jullie dat het nu allemaal goed is en goed gaat!

Mirjam

Share This Page