Hallo allemaal, Heeft er iemand ervaring met de Stokke kinderwagen? Ik heb namelijk gehoord dat het een echte stadswagen is en dat het niks is als je naar het strand of bos wilt. Ook op de kinderkopjes lopen met de wagen moet een drama zijn omdat de bak dan vreselijk zou wiebelen zodat je kind er bijna uit zou wippen. Ik heb hem in bestelling staan omdat het volgens mij één van de beste wagens is dus ik kan dit verhaal niet geloven. Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik kan nu nog een andere wagen uitzoeken. Groetjes
Er is al eerder een topic geopend over de Stokke, Misschien dat je daar je antwoord kan vinden. Succes.
Er is inderdaad net een behoorlijk lang topic over de STokke geweest. Ik vind et een gave wagen, maar wel echt een stadswagen. Als je een beetje goede voorlichtig zou hebben gekregen in de winkel, hadden ze je dit ook moeten vertellen. De wagen is gemaakt op wendbaarheid, maar veel minder op stabiliteit. De wagen is verder wel geveerd, maar die vering zit in het frame en komt niet zozeer vanuit de banden. Bij de prenatal in Breda staat een soort parcoursje met verschillende soorten ondergrond en heel eerlijk gezegd kwam de Stokke daar bij ons echt het slechtste uit. Het was voor mij niet de reden om hem niet te nemen, maar als je veel in het bos wil gaan lopen zijn er echt practischer wagens te koop!
Tja, ik denk niet dat de ts daar antwoord kan vinden, is dat andere toppic over stokke is namelijk ook van LDP. Hier de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=