Hallo dames, Misschien een domme vraag, wat voor speelgoeg hang je boven de box zodat je kindje er mee kan spelen. We willen geen muziek mobiel en een boxspiraal is alleen voor aan de zijkant en hangt toch niet over de ox heen? Ik heb trouwens twee leuke boxkleden gehaald alleen ze zijn wel erg dun. Leg je er dan 2 op elkaar of nog een matrasje of deken er onder. Ik hoop op antwoorden. groetjes Lizzie
Wij wilden ook geen muziek mobiel.... Maar nu hangt er toch eentje van nijntje! Ze vindt het geweldig! Deze is bescheiden zeg maar.....
heb onder het boxkleed een schuimrubbermatrasje en in de box willen we zometeen een boxkleed met speelboog
Je hebt toch ook van die bogen? a la zo'n speelkleed (je kan ook een speelkleed in de box leggen. En als je een beetje crea bent kan je het ook zelf maken. Knisperdingen maak je met plastic van de bloemen. Spiegeltje, iets met een veer ofzo. Linda
wij hadden in het begin eigenlijk alleen wat knuffelberen in de box staan. En een dekentje opgerold naast hem zodat de box wat kleiner werd voor het geborgen gevoel. In de eerste paar weken spelen ze echt nog niet, dan is het slapen van voeding tot voeding. we wilden ook geen muziekmobiel, maar die hangt er nu toch echt. Dano kan er echt gefixeerd naar kijken. Dan zie je zn ogen meegaan met de beweging. heel leuk om te zien. Na een week of 8 had hij oog voor zijn rammelaar waar hij af en toe naar keer, en moest lachen als hij er toevallig tegenaan sloeg. De babygym kan pas na 3 maanden. Ik zet Dano sinds een paar dagen in zijn wippertje en dan de babygym erboven, dat vindt hij egweldig.
In het begin heb je niks nodig hoor, is alleen maar druk en onrustig... Hier een mobiel in de box, en zo´n spiraalding in de hoek. Verder ligt hij vaak op de grond in de kamer op een ander boxkleed en daat zet ik een babygym boven. Verder heb ik een mand met losse speeltjes van rammelaars tot knisperdoekjes, zachte boekjes en tuimelaar ed.
In het begin beseffen ze speelgoed natuurlijk nog niet, maar vanaf een week of 6 wordt het wel interessant. Enne.... De muziekmobiel vind Kynan toch écht het allerleukste! Hoezo wil je er geen 1?
Let wel op met een te dik boxkleed: altijd in de buurt blijven! Als het niet hard genoeg is, kan je kindje erin wegzakken en loop je het risico van wiegendood. Daarom zijn die boxkleden vaak wat harder. Kunnen ze ook oefenen op hun buik te liggen. Dus beter iets dunner dan te dik!
bedankt voor jullie antwoorden, hier kan ik zeker wat mee. We willen geen muziekmobiel omdat ik dat net TE vind. I.d. losse speeltjes is ook een optie. En wat betreft de hardheid van een enkel boxkleed. Een boxmatrasje is dan een goed optie en doorbovenop een leuk boxkleed.
Hier ook een muziekmobiel van Noahs Ark. Deze was zo in trek bij allebei mijn kinderen dat de stang al een keer gebroken is. Misschien een tip; Felle kleurtjes vinden ze meestal toch het leukst. Dus wat je ook wil gebruiken voor in of boven de box, probeer iets te nemen met felle kleuren. Hier hing de mobiel al meteen boven de box.