blazer laten vermaken?

Discussie in 'De lounge' gestart door Djennaa, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djennaa

Djennaa Actief lid

22 mei 2012
    448
    0
    0
    stay at home mom
    Ik heb een blazertje overgenomen van een kennis, nou zijn de mouwen iets te lang, en onder mijn oksel sluit hij niet mooi aan.
    Heb nog nooit wat laten vermaken, vroeg me af waar ik dat kan laten doen, bij een turkse kleermaker? Word dat mooi? En zou zoiets duur zijn?

Iemand enig idee?

2. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.389
    870
    113
    home sweet home
    ik heb goede ervaringen met een turkse kleermaker. En altijd mooi gemaakt (ritsen, broek korter laten maken en antiduim kleding voor mijn kleintje), de prijs vond ik meevallen. Je kunt altijd vrijblijvend informeren wat het kost.

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ook goede ervaringen met Turkse kleermaker ook vwb de prijs. Maar als de mouwen te lang zijn en hij bij de oksel niet mooi aansluit is hij dan niet gewoon te groot? De mouwen korter maken is zo gedaan maar bij de oksel is dat toch wel een grotere klus. Ik weer niet wat je voor de blazer hebt betaald en wat de prijs zal zijn om het te vermaken maar voor 29 en 39 euro heb je al blazers van Only in verschillende kleuren nieuw in de winkel en ik weer niet waar je goedkoper mee uit zou zijn.

4. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw
    Heb je niet een handig iemand in de familie, (schoon)moeder, tante oma die handig is en een naaimachine heeft. Sommige herstel/vermaak kosten kunnen best prijzig zijn. Mijn moeder is nml coupeuse, ik heb de luxe dat ik al het herstel werk bij haar om de deur gooi. Kan zelf nog net een knoop aan zetten maar dan houd het op ;)

5. Djennaa

Djennaa Actief lid

22 mei 2012
    448
    0
    0
    stay at home mom
    Bedankt voor de reacties. Dan zal ik eens kijken waar hier een turkse kleermaker in de buurt zit en informeren.
    Hij is niet te groot, het is al maat 32/34, en rond mijn taille sluit hij perfect aan. Ben wat smalletjes dus dat is altijd lastig.
    Heb voor de blazer maar een prikkie betaald, maar nieuw is hij heul heul duur, dus denk dat vermaken toch wel de moeite waard zal zijn.
    Jammer genoeg ken ik geen mensen met naaimachine kwaliteiten ;)

Deel Deze Pagina