GATVERDAMME!! Heb spijt dat ik het heb gelezen Voorlopig dan maar even geen eieren meer! Jammer voor de paasdagen maar ik hou het wel bij de chocolade eieren
Gatver!! Gelukkig lees ik het nu pas want heb een uurtje geleden ook nog 2 eitjes gekookt... Nu denk ik dat ik ook voorlopig even pas....
*ligt dubbel* Beestjes in de sla, melk met gras, halve kuikentjes... mja natuur heh... Heb ook wel eens n passagier bij mn andyvie gehad. Heb ik halverwege de weg naar huis maar ergens op n blaadje geparkeert. Vind escargo's niet zo lekker nml. En deze moest nog n heeeeel eind groeien voor ik hem terug zou vinden in mn mond
Kijk... En daarom koop ik alleen maar biologische eieren. Die kippen scharrelen lekker buiten en krijgen alleen maar voer dat echt voor de kippetjes bedoeld is. Zonder hormonen of andere vieze shit. Oh... En last, but not least. Daar zit nooit een haan bij!
Yuk! maar moet zeggen dat ik vanmorgen met smaak mijn wekelijkse eitje heb gegeten hoor Heb het vroeger wel gehad met chocolademelk.. Zat er een half ontbindende bromvlieg in En mn moeder vond een dooie spin in haar pot boontjes Ieuw!
een bevruchte ei heeft werkelijk niks met biologisch houden van kippen te maken. Bij deze heb je er juist meer kans op want die zullen sneller een haan tegenkomen dan die kippen die met zn 100den in een hok zitten, want daar zitten juist nooit hanen bij.
Ht vind van een embryo-kuiken vond ik al naar. Maar het verhaal van de moeder die het snaveltje tussen haar tanden voelde kraken vind ik echt kokhals-opwekkend gewoon Wat GOOR zeg. Zou terstond over mijn nek gaan.
Heb dit een aantal jaren geleden ook een keer gehad! Echt te vies.. Mijn vader zegt nog steeds altijd.. Piep piep ( ala kuikentje) als we daar eitjes eten. Maar op het moment zelf is het echt.. Brrrr
Ik word niet goed hier! Wilde vanavond lekker een eitje eten op brood maar ik moet er nu niet meer aan denken.
ahh ik vind het wel vies maar ook heel zielig voor dat kuikentje stel je voor als hij was uitgekomen in je eiermandje dan sta je raar te kijken
Ik had het vanmiddag met mijn moeder er nog over. |Die had het ook een paar maanden geleden. Maar die brak het ei en alles zat onder het bloed. Sindsdien ook geen eieren meer gehad.
Volgens mij wil ik geen eieren meer , want we zouden door het eten een gerult eitje doen Maar als ik die verhalen lees jakkes !!