o wat heerlijk mijn man haalt exact op wat ik vraag, soms belt hij zelfs vanuit de winkel wil je nog iets hebben, zoals vandaag hoefde hij alleen rookworst te halen, komt hij ook met lekkere chippies thuis! zelfs voor dochterlief had hij k3 chippies gehaald, heel lief
hahaha heel herkenbaar!!! Laatst zei ik voordat hij weg zou gaan; even wachten, ik cross nog even gauw naar de winkel om wat lekkers te halen voordat ik de hele avond alleen zit... Waarop hij zegt; ow zeg maar wat je wilt, dan haal ik het wel gaat sneller dan als jij die winkel in gaat! Waarop ik geirriteerd zeg; nee ik wil het zelf doen, jij haalt altijd net niet het goedde! Waarop hij idd weer zegt; zucht laat maar weer, doe het maar lekker zelf, ik doe het toch nooit goed!! ja het is echt BIJNA overal hetzelfde!!!
hahahaha jaaaaa hier kan ik over meepraten, helaas. Ik wil altijd het verse brood van ah. Hij al paar keer met de 'normale' thuisgekomen, ooh dacht dat dit goed was. Ok hier heeft hij van geleerd (ben dan niet zo aardig) dus hij weet nu waar het verse brood ligt. Ik wil 1 volkoren tijgerbrood, de verse van AH. Hij appt nog, zal ik er 2 meenemen. Ja hoor prima. Komt hij thuis met 2 WITTE tijgerbroden. Ja ik vond ze er al licht uit zien, maar op de voorkant staat: volkoren bruin wit. Ehmmmm tja dat zijn de 3 soorten die ze hebben. Ooh ik dacht dat dit gewoon bruin/wit was. :S Ooh schat neem even cherrytomaatjes mee. Gewoon van AH merk die zijn prima. Komt tie thuis met die van excellent. Zijn een stuk duurder. Ja maar staat toch AH op. Ehm ja idd :S Neem maar salami mee voor op de pizza (zelf gemaakt) Komt tie met echt zo'n salamiworst, ipv die dunne plakken. In de mom dit is ECHTE salami. Ehm ja maar dat vind ik niet lekker voor op een pizza. Neem ook even wat lekkers mee voor vanavond. Wat wil je dan. Ja kijk maar. Nou die kijk maar kent hij, want hij appt me nog is dit goed of dit. Ik zeg neem maar chocoladesoesjes mee. HMMMMM water liep me al in de mond. Komt hij thuis met gewone soesjes. Ehm schat je zou toch chocoladesoesjes meenemen. Ja die waren op grrrr. Was hij natuurlijk iets vergeten, dus ik snel zelf naar de winkel, loop langs de soezen, heel die bak vol met chocosoezen GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR nee maar ech schat toen ik er was lag er niks.... jaja Nu ik het opschrijf ben ik best ondankbaar, hij doet tenminste zijn best hahahahaha maar het moet gewoon hetgene zijn wat ik in mn hoofd heb hahaha. Ik doe liever zelf boodschappen. Mannen en boodschappen gaan gewoon niet zo goed samen
O nee wat vreselijk herkenbaar!!! Idd de bifi worstjes. Die kan hij zogenaamd nooit vinden. Sure! Lul die liggen altijd op dezelfde plek al jaren lang. Of hijs ze zogenaamd vergeten (hij vind die dingen stinken) Maar dat gaat t zelfde met alle snaai dingen. Vooral als hij savonds lekker broodje doner haalt. GEEN sambal. En wat zit erop? Juist! Maar dat heeft ie nu geleerd, elke keer als ik sambal erop had ruilde ik om met zijn snaaiwerk en zo leert ie t op de harde manier. Want wonder boven wonder heeft ie voor zichzelf wel zonder sambal gehaald. O en met de knoflooksaus. Ik vraag al jaaaaaren met extra bakje saus. Altijd, standaard, sla het nooit over. Denk dat ik het tot nu toe pas 2x heb gehad als hij t eten ging halen... Volgende keer bel ik m wel als ie daar heen loopt Word zo moe van die vent soms he De zin 'dacht dat je dit wel lekker vond' is een mannending volgens mij. Hoevaak ik dat wel niet gehoord heb.
Ik doe gewoon zelf de boodschappen, weet ik zeker dat ik alles heb en hoef ik ook niet te mopperen op mijn man Als mijn man boodschappen doet neemt hij ook altijd veel te veel mee, vooral nieuwe producten wil hij uitproberen en neemt ze in drievoud mee (heel vaak is het niet lekker, zit je er weer mee) en kost die kar boodschappen het drievoudige van wat ik normaal kwijt ben. Dus.
zo herkenbaar! Hier stuurde ik ml tijdens mijn zwangerschap naar de winkel met een lijstje met daarop. Cola, Groene thee, limonade en wat lekkers. Meneer komt terug met Bier en Shag. Maar voor zijn zwangere vrouw neemt hij niks mee dus uiteindelijk kon ik zelf naar de winkel aangezien ik anders niet zoveel te drinken had en niks lekker Mannen!! Grrr... Maar goed heb meneer daarna terug gepakt door geen bier mee te nemen haha, daarna heeft hij het ook nooit meer gedaan
zaterdag 26 januari 2013 Je bent zo lekker!Als ik je uitkleed zie ik het al, je bent hard, stijf en rood.Ik heb zin in je. Likkebaardend probeer ik je niet direct en in één keer te verslinden, maar soms is het te moeilijk.Het liefst heb ik je helemaal, onbeperkt en in één keer. Ik vraag me af hoe je zou smaken, al weet ik dat heel goed. Je bent namelijk vaker geproefd.En toch heeft die smaak me nooit teleurgesteld, als ik mijn tanden zachtjes in je zet en het sap mijn tong raakt dan vervult mijn lichaam zich met geluk. Je bent subliem!Soms stink je een klein beetje, maar dat maakt mij niet uit.Je geur past bij je. Soms krijg ik er alleen maar meer zin van.Is het raar dat ik je ruik als je er niet bent? Dat ik dan naar je verlang en naar je smacht? Dat het zo moeilijk is om te beheersen? Als ik je tegenkom in de supermarkt, of bij het tankstation. Je jasje vraag erom om uitgetrokken te worden, wat er in zit wordt aanbeden.Met mijn vinger strijk ik langs je schacht. Je bent koud. Ik neem hem tussen mijn handen en warm hem op alsof je een stokje bent en ik een kampvuur probeer te maken. Dat is beter, nu voel je aangenaam aan. Alsof het in slowmotion gaat breng ik je naar mijn mond, maar ik terg mezelf.Niet te gulzig dame! Je moet er van genieten.Als het uiteindelijk zover is en mijn lippen zich om jouw topje sluiten dan ben ik extatisch.Nog nooit heb ik zoiets goddelijks in mijn mond mogen nemen.Ik trek je bescherming even goed over je heen.Ik wil je natuurlijk blijven beschermen, je goddelijkheid in veiligheid brengen. Het doorzichtige velletje hangt er nu een beetje troosteloos bij. Hij is kapot en mist de vulling van je stijve en superieure aanwezigheid. Je bent kleiner en ik hou je teder vast. In één hand, tussen duim en wijsvinger. Met één ruk trek ik het troosteloze doorzichtige hulsel van je af en lik er aan. Ik proef je, mmmm je bent zo heerlijk. Je laat zelfs je smaak achter. Maar nu moet ik je laten, het is klaar. Ik moet bewijsmateriaal uitwissen. Kauwgom nemen, dadelijk proeft mijn partner JOU nog. Of hij ruikt je, net zoals ik jou altijd nog ruik. Ik ga je missen, ik hou van je. Mijn Bifiworstje! Ja, zo ver ga ik ook
Haha geniaal! Idd mannen... Hier gaat t ook altijd zo, andere smaak, ow dacht dat je dit misschien lekkerder zou vinden. Maar bifi's zijn zo lekker!!!