hej ik ben nu ongeveer 11 weken zwanger ik heb sinds vandaag egd veel last tussen mijn ribben ook is het een beetje opgezet wat ik al eerder merkte ook links aan de onder kant van mijn ribben heb ik last weet iemand wat dit is? ik krijg morgen weer een echo ook ben ik vaak misselijk en soms word ik heel erg bleek en ben ik niet lekker xxxx
toevallig heb ik er gisteren naar gegoogled en het is hier een soort ontsteking in je kraakbeen... Niets ergs alleen heel pijnlijk moet je maar eens google op: misschien heb je hetzelfde... Het syndroom van Tietze ..
Het kan ook zijn dat je ribben vast zitten. Ik had hetzelfde gegoogled als MoederLynn en toen ik dat aan de fysio voorlegde zei hij mij dat ik mezelf bang maakte. Door de veranderingen in je lichaam en door de relaxine die je nu aanmaakt worden je gewrichten soepeler en daardoor kan er ook iets vast komen zitten. Ik zou contact opnemen met de HA en eventueel de fysio. Suc-6! Owja, btw na het kraken was het bij mij de dag erop helemaal weg en tot nu toe ook weg gebleven. Liefs, DD