Bultjes?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Silinde, 7 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Nog iemand die bij het uitzoeken van de positie van de BM daar harde knobbeltjes op voelt? Is dat normaal? Ik maak me een beetje ongerust maar wil niet voor aap staan bij een gyn o.d.

2. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Heb je al eenkindje gehad? Als je al een keer bent bevallen kan dat littekenweefsel zijn. Ik voel hetnook, maar precies op het randje van de opening zeg maar. Ik ben twee keer bevallen

3. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Ja ik heb een Kleine Meneer, maar het is niet precies op het randje, maar eerder zowat helemaal rondom de BMM / "schacht". Maar misschien is het dan wel littekenweefsel idd. Ik voel me al wat meer gerust in elk geval, mijn ma heeft ong. op mijn leeftijd kanker gehad en dat was niet in het uitstrijkje ontdekt maar wel doordat ze ook bloed verloor en ze dat bloed naar het labo gestuurd hadden, en mijn grootmoeder was 4 jaar ouder dan mijn ma maar dat was eerder een gezwel dan kanker want mijn oma is niet bestraald nadien. Ik heb geen bloedverlies, anders had ik al aan de alarmbel getrokken. ;)

4. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Als je je ongerust maakt en dit soort kanker komt in je familie voor zou ik het voor de zekerheid gewoon even na laten kijken. Dan weet je het helemaal zeker! Gefeliciteerd met je meneer :p

5. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    kan kan/ kon dat geeeneens voelen.. nu probeer ik ook niet meer. hahah

6. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Kan ook ovula nabothi (google maar eens) zijn. Komt vrij vaak voor. Hier ook af en toe bultjes, soms 1, soms meerdere. Mijn baarmoedermond is al vaak genoeg bekeken bij de fertiliteitsarts maar dat was allemaal prima.

7. linn23

linn23 Lid

7 jun 2012
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi, ik heb het ook iedere maand alleen dan 1 bultje sinds 1 jaar. Tegen de tijd dat je menstruatie moet beginnen zeg maar na je eisprong is deze het meest gevoeligste. Mijn gynaecoloog heeft ook verteld dat veel vrouwen dit hebben in hun vruchtbaarste jaren.

Groetjes Linn

Deel Deze Pagina