Hoe is het met jullie?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Gina, 3 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Hoe is het met degenen die net als ik in december 2005 een miskraam hebben gehad?
    Liefs, Gina :cry:
     
  2. Angelina

    Angelina Niet meer actief

    Hoi Gina,

    Ik mag vandaag naar het ziekenhuis om de verdere procedure rond mijn missed abortion te bespreken. Maar het gaat toch goed met mij. Ik ben over de eerste schrik heen, en het gaat eigenlijk wel. Zodra dit achter de rug is, gaan we goed nadenken of we het nog een keer gaan proberen, of het hier bij laten. We zijn toch wel erg onder de indruk van het hele gebeuren.
    En hoe is het met jou? Gaat het weer een beetje? Hoe gaan jullie nu verder? Ik wens jullie in ieder geval veel goeds en hoop dat jullie snel een beeb in de armen mogen sluiten.

    Veel liefs Angelina
     
  3. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb eind november een mk gehad. Ik ben precies 28 dagen na de mk ongesteld geworden en voel me weer prima. We zijn nu weer aan het proberen zwanger te raken

    Ik vond het een heel nare ervaring en ben echt heel goed met m'n neus op de feiten gedrukt dat het zo maar mis kan gaan. Ik was meteen in de eerste ronde zwanger en was in de 7e hemel. Als ik nu weer zwanger word ben ik natuurlijk heel blij, maar zal ik echt een slag om de arm houden tot de eerste 12 weken voorbij zijn.

    Pim
     
  4. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ja, het is heel akelig zo'n miskraam. Zoals jullie misschien wel weten was dit mijn vierde en twijfel ik ook of ik er wel mee door moet gaan. Ik heb al twee hele lieve kids, maar na het overlijden van mijn broer is de wens voor een derde toch sterker geworden.
    Gina

    En Pim, ik zie aan je banner dat je vandaag toch echt moet klussen.
    Succes en veel plezier natuurlijk.
     
  5. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Sterkte met je keuze of je nog een keertje gaat proberen of niet. Kan me voorstellen dat dat best moeilijk is. Je wilt zo graag, maar je krijgt elke keer een klap als het mis gaat.

    Enne.... we doen goed ons best hoor!

    Pim
     
  6. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik heb ook eind november mijn miskraam gehad, nadat ik zwanger was geworden met behulp van clomid.
    Nu ben ik direct daarna weer begonnen met de pil om een menstruatie te verkrijgen.
    En op 1 januari moest ik dan ongesteld worden.
    Nu had ik op 30 3n 31 december een positieve test....wel heel vaag maar toch positief.
    Dit kon niet komen door de miskraam volgens de huisarts en de gynaecoloog, want deze laatste heb ik vanmiddag gebeld.
    Ik kreeg op 2 januari mijn ongie, maar ik kreeg alleen zwart en bruin bloed ( oud) .
    normaal zou ik vandaag moeten beginnen met clomid, maar nu mag ik dat niet doen want dat mag alleen op de derde dag rood bloed, en als de menstruatie niet rood word moet ik over twee weken voor een termijn echo....en dat terwijl er misschien helemaal niks is.
    Deze prut die er nu uitkomt is opgewekt door die maand pil gebruik en is nu dus geen echte menstruatie ( in ieder geval nog niet).
    Dus nu is het afwachten....wat een gedoe allemaal zeg.
    Maar mocht ik wel zwanger zijn dan wil ik natuurlijk niet een risico lopen met clomid, om de vrucht schade aan te rekenen....dus ik doe maar braaf wat de gynaecoloog meheeft verteld, en intussentijd blijft het spannend.

    groetjes,
     
  7. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Dat is inderdaad spannend Jolanda. Zou wel super zijn als je weer zwanger bent! Erg he dat wachten.............!

    Pim
     
  8. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Nou zeg dat is spannend hor. Veel sterkte met wachten. Ik duim voor je. Liefs jenny
     
  9. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ach ik denk dat ik ermaar vanuit moet gaan dat ik niet zwangewr ben.
    Ookal heb je een kans op een spontane eisprong na een miskraam, en ik denk die gehad te hebben want volgens mij heb ik hem gevoeld, maar goed het moet ook maar net raak zijn he.

    alleen dat rare bruine en zwarte bloedverlies maakt me aan het twijfelen.
    We komen er vanzelf achter en in tussen tijd ga ik lekker moederen over mijn dochter en de puppie die we over een aantal weekjes krijgen!

    Groetjes,
     
  10. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Goh Jolanda, ik denkt misschien wel dat je er vanuit moet gaan dat je niet zwanger bent maar het houd je natuurlijk wel bezig......
    Ben erg benieuwd hoe dit af gaat lopen. SPANNEND.
    We horen nog van je...
    Gina
     
  11. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Hihi dat gaat helemaal goed komen hoor!!!

    Ik hou jullie wel op de hoogte.
    Ga denk ik morgen maar weer eens testen ( waarschijnlijk, weet het nog niet zeker ligt eraan of ik morgen nog oud bloed verlies of dat het rood word) dan weet ik misschien ietje meer he hihi

    We zullen het wel zien!
     
  12. Mriek

    Mriek Actief lid

    1 dec 2005
    344
    1
    0
    Héél spannend allemaal Jolanda. Ook al durf je er zelf misschien niet te veel op hopen (ik werd daar een paar weken geleden ook helemaal gek van), ik ga toch stiekem voor je duimen hoor!

    Mriek
     
  13. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    En ik ook!!!!
     
  14. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    nou ik heb nu twee en halve dag zwart en bruin bloedverlies gehad en nu is alles weg :confused:
    Geen bruin meer geen helder rood, helemaal niks ook geen krampen meer.
    dus ik snak er helemaal niks meer van.

    Ik zal afwachten hihi
     
  15. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Duim duim duim...
     
  16. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Mijn miskraam en curettage waren iets eerder, namelijk in november. Ik kan nu gelukkig zeggen dat het weer goed met ons gaat, we zitten allebei weer beter in ons vel. We hebben er weer zin in dus we zijn weer volop aan het klussen ;)

    Groetjes, Wendy
     
  17. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Fijn Wendy. Ik vond het ook weer fijn om weer bezig te zijn. Toch heb ik er ook maanden last van gehad, eigenlijk totdat ik weer zwanger was. Hopelijk kun je dat ook binnenkort zeggen.
    Liefs Jenny
     
  18. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Ach, ik heb soms ook nog wel een emo-momentje (zoals twee weken geleden toen mijn manager kwam vertellen dat hij vader was geworden), maar over het geheel genomen gaat het weer prima.
    Je moet gewoon bedenken dat het tijd nodig heeft om te slijten en dat het volledig normaal is om af en toe een kleine dip te hebben (net als na het overlijden van een dierbare).

    Gaat het goed met jou Jenny?

    Groetjes, Wendy
     
  19. Cleo

    Cleo Actief lid

    1 nov 2005
    471
    0
    0
    Ik vind het heel fijn om ook mijn verhaal met jullie te kunnen delen. In het kerstweekend heb ik wat bloed verlies gehad, maar vooral bruine afscheiding. Op de dinsdag na kerst heb ik mijn eerste afspraak bij de vk gehad. Volgens haar moesten we afwachten wat er ging gebeuren, maar voor de zekerheid toch een afspraak voor een echo.

    Die echo heb ik dus vandaag gehad; er bleek geen sprake meer te zijn van een zwangerschap, niets te zien. Bloedonderzoek bleek ook dat ik niet meer zwanger was. Dus ik heb toch een miskraam gehad met kerst.

    Achteraf ben ik wel erg teleurgesteld dat ze me zo lang in die twijfel hebben laten zitten. Ik voel me nu dan ook erg verdrietig en had het graag eerder willen weten dat het niet goed was.

    Hopelijk komt mijn menstruatie nu snel op gang en kunnen we snel de draad weer oppakken. Ik weet in ieder geval dat ik zwanger kan worden, alleen nu nog een goede zwangerschap.

    Ik herken me erg in de verhalen die ik van jullie heb gelezen en het doet mij heel goed dat het nu met jullie een stuk beter gaat. Nu voor jullie allemaal snel een goede zwangerschap!

    liefs,
    Cleo
     
  20. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Wendy: Fijn om te lezen dat het weer goed met je gaat! Had je al even gemist op het forum.

    Cleo: Je verhaal komt me zo bekend voor. Het is ook zo naar! Ik hoop dat je steun vindt op het forum en dat je de kracht weer vindt om verder te gaan. Ik vond het zelf fijn dat ik geen curretage hoefde. Ik duim voor je dat je cyclus weer snel op gang komt zodat je als jullie daar aan toe zijn weer kunnen proberen zwanger te worden.

    Pim
     

Deel Deze Pagina