Ik ben super blij dat ik heel snel zwanger ben geworden. Maar hierdoor twijfel ik heel erg hoe lang ik nu al zwanger ben, 15 maart is de eerste afspraak bij de vk. Misschien hebben jullie er een idee over.. Vorig jaar met kerst ben ik gestopt met de pil. Op 31 december ongesteld geworden, maar veel korter en minder dan normaal, na 2,5 dag was het alweer over. Toen had ik op 29 januari (1 dag later dan normaal bij een cyclus van 4 weken) had ik een halve dag heel erg weinig bloedverlies. Dit was erg donker. Ik had toen al een week gespannen borsten enzo. Voor de zekerheid heb ik toch maar een test gedaan. Dit was wel 's avonds en ik had best veel gedronken, misschien had dat invloed. De test gaf in elk geval negatief aan. Ik ging er dus van uit dat de 'klachten' van het ontpillen zouden komen. Op 26 februari opnieuw getest omdat ik nog niet ongesteld was geworden. Nu een super duidelijke positieve test. Nog voordat ik de test neer kon leggen gef deze al 2 streepjes aan, beiden even donker. Geen twijfel mogelijk dus. Maar omdat ik had verwacht dat ik pas 4 weken zwanger zou zijn heb ik afgelopen maandag zo'n test gedaan die het aantal weken aangeeft. Die gaf 3+ aan.. De vk zei echter dat ze voor nu uit gaan van de 'menstruatie' van januari. Wat denken jullie? Zal het nu 5 of 9 weken zijn?
Net de eerste echo gehad. Ik zou nu volgens mijn berekening 6,5 of 10,5 weken moeten zijn. Het blijkt echter 7 weken en 1 dag. Apart, maar maakt me niet minder blij
Je was kog maar met gestopt met de pil en dan heb je vaak nog geen regelmatige cyclus. Een bloeding die je hebt gehad kan ook van eisprong zijn geweest bijvoorbeeld. Gefeliciteerd!
Toen ik gestopt was met de pil werd ik ook ineens heel weinig ongesteld. Wel heel netjes regelmatig maar aldoor maar 2 dagen. Ben wel benieuwd wat er uit komt