Ben m'n laaste weekjes aan het aftellen(duurt nog wel ff maar ja het is zoooo spannend allemaal), maar nu vroeg ik me af vanaf welke week kan de kleine indalen? Ben zwanger van de 1ste dus totaal geen ervaring... Groetjes...
Denk dat dat bij iedereen verschilt. Maar op een site waar ik iedere week kan zien wat er gebeurt met de kleine staat dat het rond week 35/36 zou moeten zijn.
mijn meisje was pas heel laat ingedaalt maar heeft niet vast gelegen dit was zo rond 38 wk en met 39wk en 1 dg is ze geboren
Ik kreeg echte indalingsweeen rond week 34/35...Toen was het soms echt niet uit tehouden...Dat gebeurde overigens eigenlijk alleen maar snachts
hoi hoi ik ben vanmorgen net bij de vk geweest. en zij heeft bij mij getouceerd om te kijken of de baarmoedermond nog dicht was. en bij mij is de kleine dus al helemaal ingedaald. ze kon het hoofdje voelen. moest ook nog naar het ziekenhuis voor een ctg, omdat ik de kleine vanaf zaterdag wat minder voel. maar alles was prima. groetjes sandra
hoi hoi dank je claudia23. ik zie dat de kleine het bij jou nog goed heeft in de buik. veel succes met de laatste loodjes groetjes sandr