Bij de 1ste dacht ik een meisje en we kregen een ZOON. En nu denk ik weer een meisje en daar zullen we achter komen met de 20 weken echo.
ik dachte dat ik een meisje zou krijgen maar de echo zegt toch echt een jongen had alleen meisjes namen haha nu opzoek na jongens namen
hallo, hier had ik tijdens de eerste zwangerschap het gevoel dat het een meisje zou worden, en dit werd het ook. we wisten het niet van te voren. nu denk ik helemaal niks en zou ik het tijdens de 20 week echo wel willen weten, maat twijfel nog. een jongen lijkt me erg leuk. anita
Ik had t gevoel dat we een meid kregen.....omdat alle bakerpraatjes klopte... En wij krijgen ook echt een meisje
Heb echt totaal nog geen idee wat het wordt, is dat gek? Heb niet het gevoel van het wordt echt een meisje of jongen. En iedereen om me heen zegt ook weer iets anders, de meningen zijn dus ook erg verdeelt. We willen het van te voren ook niet weten wat het wordt, vindt het wel spannend hoor wat het is. Groetjes Tamara.
Iedereen zegt dat ik een jongen ga krijgen.. Eerst had ik het gevoel dat het een meisje is.. maar nu de laatste 2 weken denk ik toch dat het een jongen wordt. Ons familie bestaat wel alleen uit meiden... ik heb 5 zussen en ik erbij is 6... En me drie zussen hebben allemaal 2 kinderen .. waarvan 1 zus, 1 jongen heeft dus 5 meiden en 1 jongen haha hele meiden familie... maar goed over 9 weken weten we het pas.. maakt niet uit op zich.. maar denk een jongen
Ik dacht zeker dat ik een meisje zou krijgen en dat bleek met de 20-weken echo ook zo te zijn. Met pretecho nog een keer gecheckt en nog steeds een meisje . Mocht het nu onverhoopt toch een jongen zijn dan hebben we een probleem: roze kamer, meisjes kleren en geen jongensnaam!
Ik had vanaf het prilste begin 't gevoel dat 't een jongen werd! Is de hele zwangerschap ook zo gebleven en dat gevoel bleek juist te zijn... 't was een jongen! Mijn man dacht dit trouwens ook!
Bij mijn eerste was ik ervan overtuigd dat het een jongen was, ui de echo bleek dat ik gelijk had en jawel: een zoon! Nu heb ik echt geen flauw idee, en vriendlief wil het ook niet weten, dus zelfs de echo zal ons geen uitsluitsel bieden. Dat wordt ongeduldig wachten...
Ik had heel erg het gevoel dat ik een jongen zou krijgen. Maar ik droomde wel over een meid... Tijdens de 20 weken echo kwam uiteindelijk naar voren dat het een meid zou worden. Dus niet het goede voorgevoel!
ik dacht vanaf het begin dat ik een jongen krijgen zou, maar toen we voor de 20 weken echo gingen dacht ik toch een meisje. het is een meisje geworden
ik had tot de 14de week echt het gevoel dat het een meisje zou worden maar toen begon ik te twijfelen en kreeg ik niet meer echt een vast gevoel. had altijd het gevoel gehad voordat ik zwanger raakte dat ik als eerste een jongen zou krijgen maar dacht dat het misschien ook te maken had met dat een goede vriendin van mij een zoontje had, maar keek wel meer naar jongens kleertjes dan meisjes en zat ook steeds met groen in me hoofd en dat is toch meer iets voor jongens dan meiden dus kreeg waarschijnlijk wel singale door over dat het een jonge zou worden ma had et zelf niet door en me moeder was er echt 100% van overtuigt dat et een jongen zou worden en met de 20 weken echo waren er ook heel duidelijk balletjes en een fluitje ( zoals de vk zei) te zien. echo foto staat in me album Liefs Marije
ik kwam er achter met 3 mnden...maar mijn gevoel klopte als een deur..! Ik dacht dat het een jongetje was en de eerste naam waar ik op kwam was ook een jongens naam bij de 20 weken echo werd mn gevoel bevestigd ! Een Zoon
Bij de 1e en 2e dacht ik een jongen.. dat klopte bij deze (3e ) zwangerschap klopte mijn voorgevoel ook
ik denk al vanaf het begin dat het een meisje word. mn vriend droomt ook over een meisje. dat praat hij in zn slaap en dan heeft hij het over zn meisje en zn dochtertje.(in mijn buik nu) maar dan is het babytje al ouder dan een jaar. haha zo lief. hij had er zelfs al een naam voor verzonnen. (in zn slaap dan) dus we zullen zien wat het word een jongen of een meisje maar ik denk een meisje en dr is ook een kalender ofzo. van hoe oud je bent en welke maand je bevrucht bent. daaruit komt dat ik een meisje krijg. liefs
Ik dacht dat het een meisje zou zijn. Maar toen wij de 20 weken echo hadden heeft de echoscopist aangegeven dat het volgens hem een jochie is. Ik zat de eerste weken weg te dromen bij roze jurkjes en rokjes in de winkel. Maar die hoef ik nu dus niet meer te kopen. Het maakt me ook niet uit wat het wordt. Als het maar gezond is. Ik ben nu ontzettend nieuwsgierig naar ons jochie. Kan echt niet meer wachten.