Ik was in 2000 overtuigd dat ik een meisje zou krijgen, bij de 20-weken-echo op 14 november 2006 bleek ik gelijk te hebben. Ik wilde het ook persé weten, want ik zou het nooit geloofd hebben als ik ineens een jongen zou hebben gebaart.
Riep vanaf dag 1 dat het een jongen werd, mn vriend ook. Bij de echo was het duidelijk een jongen! Maar ja voorgvoel of 50% kans... zeg het maar.
Ik hoopte op een meisje en dacht daarbij direct 'het zal wel een jongen worden'. Dat gevoel heb ik altijd gehouden en dat bleek dus ook te kloppen Maar jongetjes zijn ook geweldig/lief/leuk/cool hoor \/
Bij mij klopte het.. ik had heel sterk het gevoel dat ik een klein mannetje in mn buik had & dat klopte ook Mijn echoscopist vertelde me dat in 80% het voorgevoel van de moeder wel klopt!
ik dacht ook een jongen en iedereen in mijn omgeving ook. En het is een jongen. Mijn vader wil ook niet weten wat het wordt hij zegt weet voor 99,9% zeker dat jij een jongen krijgt.
mijn vriend denkt een meisje en ik heb eigenlijk het gevoel dat het een jongen wordt...maar om heel eerlijk te zijn heb ik geen flauw ,het wisseld nogal van meisje naar jongen wat ik denk... dus ik vind dat een beetje koffiedik kijken...we zien het wel maar wie weet krijg ik over een paar weken een ingeving van dat wordt het!hihi
Bij mij in de omgeving zei echt iedereen meteen dat het een jongetje zou worden en daarom ben ik dat ook gaan denken. Ik had zelf namelijk nog niet echt een voorgevoel, maar het was dus idd een jongetje! Alleen mijn vriend dacht dat het een meisje zou worden.
Mijn vriend is de enige die denkt dat het een jongetje zal worden. Ik zelf zie alleen maar een meisje voor me.. bij alles wat ik koop, babykamer kleertjes enz stel ik me een meisje erbij voor. Hoe dit komt, ik heb echt geen idee, puur een voorgevoel. Familie en vrienden zijn ook overtuigd van een meisje, maar of het ook zo is?!?!?! ik hoop dat we het woensdag weten!
De eerste keer vertelde ik iedereen gewoon al dat het een meisje zou worden haha. Dat voorgevoel klopte. De tweede keer riep ik: het is een jongen! (en mijn omgeivng riep juist allemaal dat het echt weer een meid zou worden) En tadaa, it's a boy!
Bij de eerste was mijn voorgevoel heel sterk een jongen ik had het voor de 20e week zelfs nog want toen hadden we een echo laten doen en konden we t geslacht ook te horen krijgen, nu heb ik gevoel meisje maar kan nog veranderen we willen het dit keer niet weten,maar ook weer wel. dubbel gevoel. het meeste gevoel is dat we willen wachten als verassing bij de bevalling. liefs loesmari
Ik zelf mijn vriend en iedereen om ons heen was er van overtuigd dat we een jongen kregen en dat was ook zo
Nee! Ik wist zeker dat ik een jongen zou krijen maar ik heb een prachtige dochter! Ook alle 'tests' (met naald en draad rondjes draaien ed) bleken onjuist! Bovendien wist ik zeker dat ik NA mij uitgerekende datum zou bevallen maar het werd 1,5 week eerder!
Ik heb even mijn eerdere bericht in dit topic gequote... Inmiddels is - na een pretecho - gebleken dat mijn intuïtie goed werkt, want we krijgen voor 100% zeker een jongen! \/ De echoscopiste vertelde mij ook dat het voorgevoel van de moeder vaker wel klopt dan niet, dus zo zie je maar weer.
Ik was overtuigd dat ik een jochie zou krijgen, ik heb wel gedroomd dat ik een meid kreeg en mijn man heeft negen maanden gezegd dat het een meid werd en dat is zo, wij wisten het niet tijdens de zwangerschap. Dus mijn droom werd waarheid en mijn had negen maanden gelijk
Ik wist zeker dat het twee meiden zouden zijn, wel twee-eiig dacht ik. En toen was het een jongen en een meisje, en daar had ik stiekem op gehoopt! Maar de jongen wisten we het eerst en het meisje was steeds waarschijnlijk, toen 99% en toen 100%.
Ik had bij mijn eerste zwangerschap alvanaf het moment datik wanger was het gevoel gehad een meid en drooomde er ook van en is ook indd een meid geworden,nu geeft mijn gevoel een jongen aan,.maar uit de pretecho zei ze een meid,en toch blijft mijn gevoel een jongen. Omdat de echo niet zo heel duiderlijk was omdat de baby eigenwijs de rug enkel liet zien,krijgen we 23 sept een herkansing, hopelijk weten we dan wel wat we krijgen(geslacht) Hebben jullie dat dan niet,dat je voelt dat het bv eenjongen is en je daar ook helemaal op richt/insteld en dan tehoren krijgt jullie krijgen een meisje,dat je dan een ander gevoel krijgt,.ik voelde me er wel een beetje schuldig over omdat ik ervan overtuigd was dat ik een zoon kreeg en tch even moest slikken toen ze zei een meid. het is hoedanook welkom,.maar denk dat we dan teveel hadden gefocust op een jongen.
vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was heb ik gezegd dat het een jochie was. met de 20 weken echo werd dat bevestigd; ik denk dat ik het toen heel raar had gevonden als het een meisje was geweest, ook al wist ik dat het voorgevoel helemaal neit hoefde te kloppen.
Ik had nog voordat ik zwanger was een heel sterk gevoel dat ons 1e kindje een jongetje zou worden. Ik en vriendlief hadden beiden al een paar keer gedroomd van een jongetje. Toen ik 12/13 weken was, liep ik door de winkel en kreeg ik ineens een gevoel dat het een meisje wordt. Was een heel plots en sterk gevoel. Het gevoel is sindsdien niet weggegaan. Ik kijk nu alleen nog maar naar meisjeskleding en en meisjesspulletjes. Ik zou verbaasd zijn als het een jongetje blijkt te zijn 16 september! Wordt vervolgd in ieder geval....
Ja, ik heb het drie keer goed aangevoeld: ik was er bijna van overtuigd dat het alledrie jongens waren, en dat zijn ze ook!