Bleek jullie voorgevoel over het geslacht juist te zijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mickey06, 11 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Ik droomde toen ook veel over mijn baby, en in mijn dromen was het steeds een jongetje (dan dacht ik tijdens mijn droom " heh dat kan eigenlijk niet, ik krijg een meisje, maar ja het is maar een droom").
    Echter mijn gevoel zei toch echt dat het een meisje zou worden en uiteindelijk ben ik bevallen van.... een dochter!

2. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Vanaf het moment dat ik een postieve test in handen had, was ik er van overtuigd dat het een jongetje zou zijn, en dat werd met de 21-weken echo bevestigd :)

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    wij hadden het ook altijd over onze kleine meid hadden zelfs geen jongens naam en de meiden naam al met 9 wk bij de 2e echo. we wilden het niet weten maar wisten eigenlijk heel zeekr dat het een meid werd en idd het is een meisie. was heel raar geweest als het toch een jongen was dan hadden we nog een naam moeten verzinnen hahaha
    we hebben er toen wel bewust voor gekozen het niet te weten. heb hier mega veel echo`s gehad dat doen ze in dld op het laatst elke week dus steeds weer die verleiding, maar we hebben het wel volgehouden.

4. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ik en mijn omgeving waren er helemaal van overtuigd dat het een jongen zou worden maar het is een meid!
    Ik was helemaal verbaasd na mijn bevalling!

Kus senna

5. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Ik ben er ook van overtuigd dat we een meisje krijgen.
    Ben met een jongetje net zo blij hoor :D ...maar dat zegt mn gevoel gewoon.
    Meisjesnaam hadden we ook direct, jongensnaam nog niet over nagedacht. Zie alleen maar roze jurkjes en de babykamer is al knalroze ingericht...in mn gedachten :)
    Mn vriend denkt theoretisch gezien dat het een jongen wordt (al veel meiden in onze omgeving en wij zijn aan de beurt voor een jongen zegt ie :) ) Heb laatst trouwens wel gedroomd dat we een zoon kregen.
    Ik zal heel raar staan kijken als blijkt dat het een jochie wordt. Zal even omschakelen zijn.
    Over 8/9 weken zullen we eindelijk weten wie gelijk heeft :p

6. supershiva

supershiva Actief lid

9 jul 2008
    172
    0
    0
    flevoland
    mijn gevoel zegt ook een jongen weet niet waarom :)

7. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    update:

hier mag ik nou voor de tweede keer zeggen dat mijn voorgevoel juist was, we krijgen ook deze keer een jongen!
    Gisteren een 3D echo gehad en ze is er 100% van overtuigd dat het een jongen is :D

8. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Gefeliciteerd Claartje!
    En wat gaaf dat je het beide keren goed had!

9. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ja joh, moeder instinct hahahaha ;)

10. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hahah ik hoop dat die bij mij ook goed zit!

11. miepje21

miepje21 Actief lid

20 mrt 2008
    344
    0
    0
    Verzorgende C
    Mijn voorgevoel was fout. Ik ging er 100% van uit dat we een dame zouden krijgen maar bij de 20 weken echo (en ook weer bij de pretecho) bleek dat we een knul krijgen! Mijn man wist niet waar hij het zoeken moest zo trots was ie..... :D

12. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik heb in het begin van mijn eerste zwangerschap heel erg gedacht dat het een meisje zou worden. Na de 20 weken echo (waar ik niks heb gezien en ook niet heb gevraagd) was ik ervan overtuigd dat jet een jongen werd. Mijn vermoeden was zo duidelijk dat ik zelfs jongens kleren heb gekocht. En uiteindelijk kreeg ik ook een jongen.

13. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ik was ervan overtuigd dat ik een meisje zou krijgen en mijn zusje een jongetje. Al voordat ik zwanger raakte. Toen mijn zusje zwanger raakte en het een meisje bleek te zijn ging ik gelijk twijfelen. Mijn 1e voorgevoel was dus wel juist voor mij dan.

14. Ik dacht zelf een meisje, maar het wordt een jongen

15. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Bij de eerste dacht ik een jongen!
    Maar het was een meisje! :D
    Bij de tweede dachten we een jongen!
    En het was ook een jongen! :D
    Nu denken we dat er weer een meisje komt!
    We zullen wel zien over een week of 11! Dan krijgen we een echo om te kijken!
    Liefs Eefje

16. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik was er zwaar van overtuigt dat ik een jongen zou krijgen maar dat was totaal niet waar hahaha!

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik denk dat onze 2e een jongen wordt. Ik ben er bijna net zo zeker van als bij de eerste dat ik zwanger wilde worden en ik ben nog niet eens zwanger.

18. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    Een buurvrouw wist zeker dat het een meisje zou worden, had ook al roze kleertjes in huis. Maar het werd een echo.

Ik heb zelf nooit een voorgevoel gehad en eerlijk gezegd geloof ik na het verhaal vd buurvrouw er ook niet meer in.

19. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0

20. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Mijn man en ik hadden het wel goed met het voorspellen dat het raak was al gelijk na het klusmoment maar qua geslacht hadden we het helemaal mis. Wij waren er allebei van overtuigd dat onze muppet een jongen zou worden maar met 28 weken kwamen wij erachter dat er toch niets tussen de beentjes bungelde. Het was even wennen omdat we zolang hadden gedacht dat het een jongetje zou zijn, maar we waren er wel meteen heel blij mee.

Deel Deze Pagina