Bleek jullie voorgevoel over het geslacht juist te zijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mickey06, 11 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Haha ik moest hier even om lachen!

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ach ja onze buurvrouw had bij de echo te horen gekregen dat het een jongen werd, we stonden dan ook heel raar te kijken toen we een buurmeisje kregen. Heb nooit durven vragen of ze nu een grapje gemaakt heeft, of dat het echt een verrassing was.

3. Mickey06

Mickey06 Actief lid

2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Nou mijn voorgevoel zat wel degelijk goed in tegenstelling wat iedereen om me heen zei....het is een knul!

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wij geloofden niet toen Esmee geboren was dat ze daadwerkelijk een meisje was.. ik had al eens met jongens kleertjes bij de kassa gestaan zo overtuigd van mijn gevoel.. ( geen echo gehad om het geslacht te weten)

Erg grappig..

5. geertje29

geertje29 Lid

25 aug 2008
    85
    0
    0
    Wij waren ervan overtuigd dat we een jongen zouden krijgen, en de meeste mensen om ons heen ook. Maar goed toen ik hoorde, gefeliciteerd met u dochter, had ik echt zo iets van....owh ja dan kan natuurlijk ook nog.

6. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Nee mijn voorgevoel was niet juist! Dat hebben we vanmorgen gehoord!

7. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

Ik dacht dat we een jongen kregen maar we hebben een hele mooie lieve meid!
    dus mijn zesde zintuig is ook niet al te best... haha

8. Dania

Dania Actief lid

21 mei 2008
    199
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik was ervan overtuigd dat het een meisje was. Een soort intuitie. Maar helemaal mis. Het is een jongetje :)De echoscopiste(ofzoiets) vertelde dat ze inmiddels niet meer gelooft in die intuitie. Zelf was ze overtuigd dat ze een meisje kreeg tijdens haar zwangerschap. Ze had zelfs al een jurkje gekocht. Na de geboorte bleek het een jongetje te zijn. De vrouwelijke intuitie laat ons op dit gebied waarschijnlijk een beetje in de steek :)

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik wist vanaf week 1 een jongen en dat was ook zo, op den duur ging ik wel twijfelen omdat iedereen om mij heen het had over een meid..

Nu was ik onzeker ik wist het niet dacht alleen maar aan 2, en het waren er ook hoogstwaarschijnlijk 2 (vanishing twin)

Nu denk ik meid maar durf mijn gevoel even niet te vertrouwen want ik denk dat het wishfull thinking is..

10. hittepetitje

12 mei 2008
    36
    0
    0
    groepsleerkracht
    Hallo,

Ik dacht vast een meiske, maar het is een heuse jongen!

11. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Niet bepaald ik dacht dat ik een meisje zou krijgen en het was een jongen.
    Ook dit keer denk ik een meisje maar ik hou dit keer er maar rekening mee dat ik fouten kan maken haha

12. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Vandaag de echo gehad, en mijn gevoel had gelijk! :D Het wordt een super mooi MEISJE!

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

mijn vriend wist zeker dat het een meis was en ik dat het een jongens was en ik had gelijk :)

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    nope!

15. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ik heb het gevoel dat het een jongen is, mijn moeder en schoonmoeder ook.

Mijn zusje niet, die denkt meisje..

Mijn man heeft geen ide en maakt het ook niet uit. Mij ook niet trouwens, maar wel willen het wel weten dus als het goed is weten we het 14 nov. dan hebben we 20 wk echo.

16. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    wij hadden zelf het gevoel dat het een jongen zijn zou maar met de 20 weken echo zei de arts , gefeliciteerd met jullie dochter ! :) :D maar helemaal super blij.. maar nu hoop ik wel stiekem dat de 2de dan een jongen zou zijn .. ;)

17. Latifatje

Latifatje Niet meer actief

hey

bij mij was het voorgevoel juist ik wou een jongen maar had altijd het gevoel dat het een meisje ging zijn en nu weten we dat we idd en meisje verwachten .en nu ben ik blij dat het geen jongen is haha

18. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Ik denk dat ik een jongetje krijg. Geen idee waarom. Het kindje weet het zelf ook nog niet in ieder geval, het zit er nog niet op :)

19. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Bij mij helemaal fout ik dacht een jongen, en het wordt een geweldige meid. Mijn man moest met de 20 weken echo echt even slikken, hij was er helemaal onderste boven van. Zo geweldig vind hij het dat hij een dochter krijgt, Het is een echt knuffel man, dus dat komt wel goed met die dochter van ons. Hahaha

Gr Pip

20. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    ik dacht vanaf het prille begin een meisje, en tot hiertoe had ik gelijk ;) *let's hope dat de volgende echo geen jongetje laat zien!*

Deel Deze Pagina