bleekvlekken in zwart ondergoed? zuurgraad

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kallie, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Hier ook, hoor, en toch echt gewoon in de 3e ronde zwanger, dus het zegt echt niets over je vruchtbaarheid. Hoe het komt weet ik echter ook niet. Ben er eigenlijk altijd van uit gegaan dat het normaal was :D Heb er wel eens over gedacht om inlegkruisjes te gaan gebruiken om het te voorkomen, maar ik heb een hekel aan die dingen. Daarbij geloof ik niet dat dat goed voor je is, dus toch maar niet gedaan. Dan maar rare vlekken in mijn kruis, hahaha!

2. kallie

kallie Actief lid

31 dec 2008
    128
    1
    18
    ok, pff fijn om te lezen dat meerdere vrouwen het hebben en nog belangrijker ook gewoon zwanger zijn geworden.....

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb het ook en was letterlijk de eerste vrijpartij zonder condoom zwanger :)

4. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    wat een uitkomst he zo'n forum....typiesx zo'n probleempje waar je niet snel over praat...ik heb hier ook last vcan en vroeg me ook wel eens af of dit normaal is...maar zo te lezen ben ik niet de enige dus zal het vast wel normaal zijn....ik draag vaak boxers en wat me wel opvalt is dat bij de boxers van pieces ik het na een aantal keer dragen al heb en bij die van bjorn borg niet...ligt misschien ook wel aan de kleurechtheid van het ondergoed?! afscheiding is zuur en ik weet wel dat bij verf in je haar bijv. zuren de verf opbleken...misschien werkt dat ook wel zo bij stoffen die geverfd zijn?!

xxx d

5. Seth

Seth Niet meer actief

herken het wel....

ennuhh zou me daar niet druk om maken... iig..
    was bij eerste door pil zwanger
    tweede ronde 1 en nu bij derde ronde 2..... dus tja... :)

6. Happymama70

Happymama70 Actief lid

1 nov 2007
    141
    0
    0
    Sweet Lake City

Hoi Charlie007,

Mijn zuurtegraad is ook niet goed. Dit heeft niks met je eet / drink gewoontes te maken, maar met je hormoonhuishouding.

Dit is wat ik toendertijd van mijn gynaecoloog begrepen heb. Als ik het goed heb, zoniet kan iemand me dan verbeteren. Het is inmiddels al weer even geleden dat ik daar geweest ben.

Groetjes

7. Zina

Zina Niet meer actief

Ik heb het ook!
    Wat vooral irri is bij een bruine onderbroek,
    want als dat dan weer vochtig word, wordt het rood.
    Hierdoor heb ik al een paar keer gedacht dat ik ongie was.

8. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik heb dat ook altijd, dat daar de zwarte 'verf' wegtrekt. En ik heb 'gewoon' 2 kindjes gekregen. Geen problemen met zuurtegraad ofzo.

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Fijn om te lezen dat meer van ons vrouwen hier last van hebben.. herken dit probleem namelijk wel:$
    Goed dat het besproken wordt:)
    en goed om te lezen dat het je zwanger worden niet beinvloed;)

10. glimworm

glimworm Niet meer actief

waarschijnlijk heeft het met urine te maken als deze (erg) geconcentreerd is ruikt hij ook anders (soms zelfs sterk naar ammonia)

soms kan er na het plassen een druppeltje of 2 achterblijven die in je onderbroek beland en daardoor je van die bleekvlekken kan krijgen

11. Lien88

Lien88 Niet meer actief

Haihai, fijn om te lezen dat zulke dingen blijkbaar vaker voorkomen.

Ik heb het ook, maar het gekke is, ik heb het niet altijd.
    Misschien dat het aan het soort ondergoed ligt en dat je daar anders op reageert?

Ik ging er van uit dat het kwam omdat ik richting mn ongesteldheid ging. Naja, kan het niet echt verklaren, maar ik dacht gewoon altijd dat het normaal was. Ik heb het eigenlijk nooit hinderlijk gevonden, maar het was dan ook nooit heel erg. De laatste tijd valt het wel mee, maar draag ik ook vaker inlegkruisjes.

Misschien komt er ooit nog eens een oplossing voor, maar voorlopig denk ik maar gewoon dat het nog zo'n typisch vrouwending is, waar Moeder Natuur ons zo mee pest. ( net als ongesteldheid, bevallingen, de overgang etc. etc. etc... zucht)

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahah Lien, wat is ons leven toch zwaar he:p hihi
    Ben toch nogsteeds blij vrouw te zijn hoor:)

13. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Het komt inderdaad door de zuren in de urine.

14. sinada

sinada Niet meer actief

Ja ik heb het ook. Niet altijd maar meestal wel. De plek word een beetje roze/oranje van kleur.
    Nooit eraan gedacht dat het niet goed zou zijn.
    Hier ook de eerste keer meteen zwanger.
    Denk dat het de zuren in je urine zijn

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Zoals we hier lezen blijkbaar niets ernstigs in elk geval.. pff.. weer een zorg minder..
    Blij dat dit onderwerp werd aangesneden, had er nog nooit over na gedacht maar ging twijfelen bij het lezen of het misschien toch wat te maken had met vruchtbaarheid..
    Dus allemaal bedankt voor jullie openheid!

Deel Deze Pagina