Jaaa alsof er nog niet genoeg topic's zijn over MP.. Een vraag; Ik heb een camera verkocht via MP. Het moet verstuurd worden maar de dame woont in België. Prima, alleen naar alle verhalen hier wordt ik toch wat huiverig Ze heeft het geld overgemaakt (heb het nog niet )maar ze kan toch niet zodra ze het ontvangen heeft het laten terug storten? Ik NL kan het niet toch als je het zelf heb over geboekt? Maar ik dacht misschien kunnen de Belgen dat wel
Goede vraag...in Nederland kan dat in elk geval niet. Maar misschien Belgie wel... Geen idee. Bel je bank anders even. Met Paypall kan het wel...en kunnen de kopers het geld weer terughalen ( 2 weken geloof ik)
Volgens mij kan het in blgie ook niet hoor. Of in weet toch niet hoe. Zelfs als een bedrijf via automatische overschrijving teveel afhaald hangt het (dacht ik) van de goodwill van dat bedrijf af of je je geld terug krijgt.
Normaal als ze het voor 12 uur heeft overgeschreven staat het de volgende dag op de NL rekening. En nee je kunt in Belgie ook niet geld terug laten storten enkel automatische incasso´s
Ik heb 9 jaar in belgie gewoond. En ik werk er nu dus mijn loon word in be gestord+' wat ik overstord.
Thanks! Heb de betaling overigens ook nog niet ontvangen. Maar ze geeft het aan haar dochter kadoo die zaterdag op reis gaat. Zou het zo lullig vinden als het niet op tijd komt maar om nou het risico te nemen met opsturen en dan geen geld ontvangen vind ik ook te groot..
nou eerst geld en dan pas versturen. Als ze echt zaterdag de camera nodig had dan had ze in de buurt moeten kijken en had ze hem moeten ophaen