Maar goed, je zal vast en zeker ook wel tegen moeders op de SEH zeggen dat het allemaal hùn schuld is omdat ze niet goed opgelet hebben. Ik ga eten. Fijne avond nog
Ik denk dat het geen zin heeft om over de vlekken in de kleding te gaan klagen. Maar je kan wel een klacht indienen dat de fles van die bepaalde soort lekt aangezien een andere van hetzelfde merk niet lekt. Daar zouden ze wel iets mee kunnen.
En dit bedoel ik nou met sarcastisch reageren... Ik kan je uit ervaring vertellen dat die kindveilige sluitingen helemaal niet zo veilig zijn. Die kreeg ik als kind zijnde gewoon open.. Vandaar dat ik daar niet op durf te vertrouwen en als een panische poetsvrouw door het huis ga. Maar goed, ik heb het helemaal door: dit is niet wat jij wilde horen. Eet smakelijk en een fijne avond
Ik vind je nogal superieur overkomen, "jouw gebeurt dit niet". Ook met de beste voorzorgsmaatregelen zijn kinderen soms vingervlug. En ik neem aan dat Nahla ook zelf kan bedenken dat kinderen niet bij chemische middelen horen te kunnen komen. Ik ben benieuwd of je een reactie krijgt Nahla. Kan me voorstellen dat je baalt dat je nieuwe setje is verpest doordat de fles lekte.
Ik hoop voor jou dat het vergoed wordt... Ik geef je alleen weinig kans. Ik moet het eerste schoonmaakmiddel nog tegen komen dat in een fles zit en niet lekt of tijdens het gebruik mijn kleren niet besmeurd of verneveld of ergens achterblijft waar het niet hoort. Maar goed, ik ben een hele slordige schoonmaker. Ik hoop dat je een tegemoetkoming krijgt vanwege het lekken van de fles; maar ik denk dat je hooguit de aankoopprijs van de fles terug krijgt en niet de 45 euro van het truitje.
Nahla, trek het je niet aan meid. Zoiets kan iedere moeder overkomen Geloof me er gebeurt bij elke moeder weleens iets waarbij andere denken hoe kan dat? (Van de commode vallen, zelf op de trap klimmen en vallen, in het vingertje knippen ipv de nagel en ga zo maar door). Fles hoort gewoon niet te lekker punt. Nogmaals ik zou het wel aangegeven, niet zo zeer voor een vergoeding meer zodat ze dat punt kunnen verbeteren.
Wat waren die van mij dan makkelijk, niks hoefde op slot ze kwamen gewoon niet in de kastjes haha. Maar goed vergoed zal het wel niet worden, meer dan een melding maken kun je niet doen, als zo'n fles een keer omvalt ofzo kunnen ze al lekken
De 'oplossing' van mijn moeder zou zijn: 'met chloorvlekken trek ik het shirtje toch niet aan, laat ik het dan maar helemaal in de chloor stoppen. Kan 2 kanten opgaan; of je trekt het nog steeds niet aan omdat het er niet uitziet, of het ziet er leuk uit (even wassen) en het kan weer aan. Maar blijft vervelend, gebeurt ook altijd bij nieuwe dingen, nooit bij een oud setje waarbij het minder erg zou zijn. Ben benieuwd wat ze zeggen van de Cilit Bang.