Hoi wij gaan over een tijdje naar italie op vakantie. We zitten voor het eerst in een tent(van roan) Wat voor tips hebben jullie voor me? wat moet ik echt meenemen wat is onmisbaar. Mijn kids zijn 5,5 3,5 en 1,5.
Leuk! Veel plezier Misschien een chemisch toilet? Die miste ik echt snachts. Opblaas badje voor bij de tent?
Idd opblaasbadje bij de tent Evt zitverhoger ipv kinderstoel? Extra schaduwdoek, waslijn met knijpers
Kids vonden kamperen best spannend en waren blij met een Nachtlampje dat aan bleef. Weet niet of je dit al doet maar vond het fijn voor ieder kind apart een toiletzak met shampoo/zeep/borstel etc te hebben.
Ik ben net terug van kamperen in een tent met drie kinderen, voor ons voelt het niets anders als kamperen met 2, dus wat dat betreft geen tips wat onmisbaar is bij 3..... Vooral omdat je ( iig wij) eigenlijk alleen ochtend en avond bij de tent bent en verder niet.
Wij gaan volgende week kamperen met onze twee kids in een (gehuurde) tent! Wat in ieder geval op mijn lijstje staat, anders dan de normale zaken: - zwemkleding, zwemvleugels/zwemband, eventueel opblaasbadje voor bij de tent - zonnebrandcreme factor 50, hoedjes - koeltas met koelelementen - potje voor de oudste - zaklamp voor eventuele nachtelijke 'problemen' - zakjes/potjes eten voor de jongste - genoeg speelgoed, maar niet te grote dingen. Met name speelgoed waar je lang mee kan spelen (voor mijn oudste, bijvoorbeeld: poppen, tekenspullen, zandbakspeelgoed...) - picknickkleed zodat de jongste buiten op de grond lekker kan liggen - sandaaltjes voor de oudste die nat mogen worden, bij slecht weer ook regencape en laarsjes - badjasjes voor in het toiletgebouw, zodat je ze niet in zo'n krap hokje helemaal hoeft aan en uit te kleden. ... Nouja, dit is wat me zo te binnen schiet! Nog wel meer hoor!
bedankt ik heb wat aan deze tips. Wij zijn nog nooit in ene tent geweest alleen een stacaravan haha daar heb je toch net wat meer luxe. Badjes enz nog niet aan gedacht wel handig idd. Potje wilde ik al meenemen. Allemaal een eigen toilettas ook wel een goede.