Hallo allemaal, ik ben nu 33 weken zwanger en heb al twee dagen last van buikpijn (onderaan, het voelt als menstr.pijn) 's nachts is het veel erger. Ik ben in het ziekenhuis geweest (op aanraden van mijn vk) en ik heb onregelmatige oefenweeen volgens de gyn. Heeft iemand hier ook last van en hoe lang kunnen de oefenweeen aanhouden en daarmee ook de pijn in je onderbuik?
Ik heb het ook al een paar weken. Helaas wil de heftigheid en de duur van de oefenweeën niets zeggen over wanneer je bevalt. Ik vind het eigenlijk niet zo erg dat ik ze heb. Elke wee die je nu hebt hoef je tijdens de bevalling niet te hebben, dan heb je het dan gewoon iets makkelijker (gaat sneller/makkelijker heb ik me laten vertellen) Succes!
Hey Vlinderbloem, bedankt voor je reactie. ik heb echt last van de constante pijn in mijn onderbuik. Hoort de constante pijn ook bij die oefenweeen of moet het komen en gaan?
Bij mij verschilt dat per dag. Soms voel ik die menstruatieachtige pijn de hele dag een beetje en soms komt het echt in weeën/vlagen. Maar dan zitten er ook nog harde buiken bij, tegelijkertijd.
Bij mij is het een afwisselen van harde buiken en menstruatiekrampen die echt in vlagen heftig worden en dan weer afzakken. Ik heb ze dit weekend voor het eerst gehad en maakte me ook wel een beetje zorgen, maar alles is gelukkig goed en nog helemaal potdicht volgens de VK.