Blegh, daar gaan we weer..

Discussie in 'De lounge' gestart door Wilma, 19 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Wendy afgelope week voor het eerst naar de PSZ en we hadden al verwacht dat ze dan wel eens wat vaker ziek zou gaan worden.
    Eerste weekend na een aantal wendagen was ze enorm hangerig en warm. Nou dat was snel! Vonden wij. Maar daarna niks meer dus weer gewoon lekker spelen daar (ze gaat er echt ZO graag heen! Je zou bijna denken dat ze het thuis enorm vervelend heeft ;))
    Zaterdag begint mijn man te klagen over spierpijn door heel zijn lijf. En savonds is hij flink aan de diaree. Dus ons weekend was een beetje een saaie aangelegenheid. Gelukkig leek hij gister middag weer wat beter. Helaas was dat maar even want hij heeft verder de hele nacht liggen zuchten steunen en kermen (tja het is een zieke man...half dood was hij) En vanmorgen is hij na een uurtje weer terug gekropen want t ging echt niet.
    Ik heb met Wendy de voortuin gedaan (Wendy krijten en ik harken) en man man wat was ik moe...tja slecht geslapen door mijn man. Tenminste ik dacht dat dat het probleem was.
    Heb het karwei op ellebogen en knieen afgewerkt (ik ben een muts ik had het gewoon moeten laten liggen tot een van mijn pubers thuis was...)
    Ondertussen heb ik sinds ik weer binnen ben alleen maar op de bank gelegen en half geslapen. Ik stik van de pijn in heel mijn lijf. Heb 39 graden verhoging en mijn buik doet ENORM vreemd.
    Oudste heeft bijna het gehele avond eten gemaakt nadat de middelste boodschappen had gedaan.
    Soms zijn 2 van die tieners (13 en bijna 15) toch wel weer een uitkomst!
    En nu begint Wendy ook weer hangerig te worden...
    We hadden beloofd dat de oudste vanavond de Exorcist mocht kijken (jaja leeftijd klopt niet en normaal letten we er wel op maar hij is net zo gek als wij. Totaal niet bang voor dit soort films. Middelste wel dus die krijgt hem ook de komende 5 jaar nog niet te zien! Sowieso zijn die leeftijden maar een lijdraad. Bedoel... Jurasic park is alle leeftijden en Lelo en stitch is 6 jaar en ouder!) omdat hij morgen een studie dag had van school en dus kon uitslapen.
    Maar om hem die film nou alleen te laten kijken...
    Blegh baal baal.

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Veel beterschap allemaal! :(

3. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beterschap voor iedereen!

4. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.513
    8.438
    113
    Beterschap!!
    Ik denk trouwens niet dat het er aan ligt dat ze nu naar de PSZ gaat (daar pikken ze uiteraard wel sneller wat op), maar de griep en allerlei varianten daarop gaan heel erg rond op het moment.
    Hoor van zoveel mensen dat ze ziek zijn (collega's, familie, vrienden etc) en zelf zijn we er ook niet aan ontkomen helaas ...

5. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Beterschap!!

Gaat hier in mijn omgeving ook rond. Maar bij ons gelukkig nog niet! *afkloppen*

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    eigelijk is mijn dochter niet vaker ziek sinds ze naar de psz gaat.
    Of eigelijk wel. Want daarvoor was ze nooit ziek geweest en nu 1 keer...

Wij hadden het ook 2 weken geleden allemaal tegelijk... om de beurt op de bank hangen...

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Hier ook al allemaal de pineut geweest en je bent er niet zo vanaf , ik ebn al 2 weken bezig , maar voel me nog lan niet goed !

8. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    hier ook al de pineut geweest, eerst ik zelf van disndag tot vrijdag, en manlief van vrijdag tot zondag. zoonlief nergens last van.

9. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Beterschap allemaal!!!

10. Kan idd ook van het werk komen, hoor collega's ook altijd over griepjes en mijn schoonouders hebben het altijd over welke griep nu weer heerst :( volgens mij hebben die iedere maand wel een griep ofzo. Gelukkig hier niet. Maar erg vervelend en hopelijk worden je zoons niet ziek! O en beterschap natuurlijk

11. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Wij hebben allebei een eigen zaak en werken vanuit huis dus..
    En Wendy heeft vanacht haar bedje ondergekotst. Dus die is ook ziek. Mijn oudste had vandaag een daggie vrij en loopt ook al rond te suffen en hoofdpijn te hebben (die is vast blij met zijn studiedag nu :p)
    Wendy is in haar hele leventje pas 1 x echt ziek geweest. en al 2 jaar niet meer verkouden. Nu het eerste weekend verhoging. En net na het tweede weekend griep.
    Zo ging het met mijn andere kinderen ook. Zodra ze naar de PSZ gingen was het een tijd lang om de haverklap ziek en dan ineens weer niks meer. Mijn oudste is tot vorig jaar niet meer ziek geweest zinds de PSZ en die is over een klein maandje 15. Tweede af en toe kwakkelen maar niet echt ziek.
    Kinderziektes oid hebben we ook nooit aan mee gedaan terwijl ik ze nooit ergens weg gehouden heb.
    Nouja we zitten hier nu met zijn alle te zuchten voor de tv (nja ik voor de comp dan :p)
    Straks maar een leuke videoband oid opzetten...

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hier is ons zoontje al sinds donderdagnacht ziek. En ik hoor er veel mensen over. Mn vriend en ik hebben het NOG niet. Ik hoop ook niet dat wij mee gaan doen.
    Zoontje is nog steeds de oude niet dus het duurt vrij lang!

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hier pas ook mijn man en Emma verkouden, (koorts en oorontsteking) en ik licht ziek geweest.

Beterschap daar!

Deel Deze Pagina