Ik zie onderaan een reclame van Glossybox en het lijkt me wel wat, heeft iemand hier ervaring mee? Ik vind het een beetje eng dat het een abonnement is.
Is een tijdje geleden een topic over geweest. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/339562-wie-heeft-abonnement-op-de-glossybox.html Niks engs aan en ik vond em errug leuk!
is idd niks engs aan. ik heb hem nu bijvoorbeeld opgezegd omdat ik echt teveel make-up etc heb in huis en niet weet hoe ik het allemaal op 1 gezicht krijg ik krijg hem deze maand nog binnen en dan niet meer. je kan gewoon maandelijks je abbo stop zetten en krijgt daar direct een bevestiging van
Ik ben er net lid van geworden, denk dat ik volgende week mijn eerste box krijg. Ik zie wel, vind ik t niet leuk genoeg, zeg ik t weer af. Maar zag dat er nu ook meerdere boxen zijn: Truly Yours o.a, nog meer, maar weet de namen niet meer. Ik ben wel heel benieuwd. Las ook op het internet dat de Truly Yours box leuker is, nou ja..we zien wel..
Ik vind de Glossybox echt super leuk. Krijgt maandelijks een kadootje met mooie make-up, shampoo, nagellak, bodylotion. En niet alleen miniaturen maar ook vaak de normale verpakkingen. Je hoeft nooit meer wat te kopen, want ze sturen van alles iedere maand naar je op.