Zucht... Heb 2 weken lang heerlijk gerommeld in en rond het huis, veel dingen gedaan, samen met moeders het huis helemaal schoongemaakt enzo, maar nu ben ik me aan het vervelen!!!! :x Zoooooo irritant..... Heb geen zin om een boek te gaan lezen, geen zin om tv te kijken (alhoewel ik alle dvd's van Grey's Anatomy op dvd heb liggen....), doe af en toe een wasje en een boodschapje maar daar houdt het wel mee op !!!! Internetten is ook leuk, maar niet de hele dag, anders kost het alleen maar veel geld aan nutteloze maar wel grappige kerstkado's ... Zwemmen in m'n eentje vind ik ook saai en verder is iedereen maar dan ook iedereen aan het werk.... Herkenbaar en wie heeft er nog leuke en interessante tips of trucs?
Heel heel heel herkenbaar, maar hier al veel langer aan de gang Verveel me nu al 4 weken steeds meer. Eerste 2 weken gingen nog wel. Ik heb helaas geen tips, weet zelf ook nog steeds niet wat ik ermee moet haha. Sorryyyyyyyy
Wat heb jij allemaal al voor nutteloze klusjes gedaan vandaag? Ik ben niet verder gekomen dan de planten water geven en een wasje draaien
Euh...bed opgemaakt hahaha...keukenvloer gestofzuigd...dat was het..gisteren te druk geweest, dus nu nog even geen zin En nu gezellig op internet aan het niksnutten
Ooooh zo herkenbaar. Ben aan het wachten op de beeb, maar dat schiet ook niet op. Hebben jullie nog leuke tips qua websites?
@Lilith: Heeeeeee december mama Ik weet geen sites, kom alleen hier en op hyves nu haha En soms zoek ik iets op google op als ik wat wil weten. Gisteren over wonderolie opgezocht, maar je leest heel veel wisselende verhalen. Erg irri dus.
Zo herkenbaar! Ik had binnen een week alle dvd boxen wel uitgekeken en toen ging ik ook online shoppen :S Nu is mijn kleintje er en verveel ik me nog op de momenten dat ze slaapt. Ben maar weer aan gilmore girls begonnen haha
Ik speel nog wel eens online spelletjes op zylom. Ook best leuk voor een uurtje! En verder kom ik ook niet veel verder dan hyves, mail, deze pagina natuurlijk en ben ik op zoek geweest naar een leuk geboortebord of -sticker of - vlag voor als ons kleintje daadwerkelijk geboren is!! En ik ben ook aan het shoppen voor een kadotje voor de aanstaande vader (echt iets leuks gevonden!!) en voor kerstkado's. Ondanks dat we besloten hebben dit jaar niets met kerst te doen, kan ik het toch niet laten! En ik denk dat manlief het beter kan hebben dat ik kado's voor hem bestel dan steeds maar weer met iets voor de baby kom aanzetten !!! Oké en dan nu het debielste wat ik tot nu toe heb gedaan!! Heb net met een schuursponsje mijn badslippers staan schrobben, omdat de zolen nogal vies waren en ik ze zo niet in mijn bevallingstas wilde doen. Zou dit dan de ultieme vorm van nesteldrang zijn (volgens manlief in ieder geval wel), of gewoon teveel tijd en te weinig te doen???
Hahahahaha! Ja hoor dat is een ernstige vorm van nesteldrang! Stel je voor dat je badslippers niet genoeg glimmen.
Ik had dit topic kunnen openen Zit nu (pas) in mn tweede week van mn verlof en ik verveel me nu al rot! Manlief wordt gek van me, als hij thuis komt van zn werk roept ie regelmatig of ik nou toch alsjeblieft even mn mond wil houden omdat ik maar blijjjjf kletsen tegen hem! Wasjes draaien, doekje over de tafel halen, uitgebreid zitten lunchen, even op en neer naar de supermarkt (10 minuutjes lopen).. veel spannender dan dat zijn mn dagen momenteel niet! Ik ben al bijna blij dat ik straks naar de dokter moet en dat mn man vandaag met de auto naar zn werk is, waardoor ik met de bus 'moet'.. het voelt bijna als een schoolreisje hahaha ben allang blij dat ik weer eens iets anders kan doen. Enne.. had ik maar wat meer nestdrang.. ik erger me rot aan de vieze keuken (vloer moet gedweild worden en alle kastjes uitgesopt) maar ik kan mezelf er maar niet toe zetten.. waardoor ik me dáár weer aan erger..
Hahahahahahahhaha, sorry.. maar toen ik dit stukje las moest ik echt heel even lachen.. Is natuurlijk ook heel belangrijk dat de slippers mooi schoon zijn hahahaha! Maar helaas ken ik die verveling ook, ik zit nu op de helft bijna... en heb in het begin een niet zo goede start gehad met deze zwangerschap, waardoor ik op dit moment ook thuis zit omdat ik het lichamelijk niet aan kan.. Als ik dingen doe in huis en dan nog afspraak erbij dan ben ik de dag erna echt kapot, dan moet ik gewoon op de bank of bed liggen, want heb dan de hele dag zware hoofdpijn. :x
Hier slaat ook de extreme verveling toe.. Ik kan slecht lopen op het moment dus echt naar buiten is geen optie.. zit veel achter de pc maar dat gaat ook vervelen.. Hopelijk meld de baby zich snel
Oh ja, heb ook erg om mezelf moeten lachen toen ik m'n slippers stond te poetsen. Slaat ook werkelijk waar helemaal nergens op, maar ja! Je moet iets! En gelukkig houden we elkaar zo alweer een paar uurtjes bezig op internet, hihihihi!!!
haha,., Mijn sagerijnigheid is meteen omgeslagen .. Moest echt flink lachen. soms betrap je je zelf op de stomste dingen. Ik denk dat ik van de week al wel 3x de ondergoed la heb uitgeruimd en weer in .. dat soort dingen..
Hey Januari mama heel herkenbaar al die verhalen vooral van de keuken zit er al een tijdje naar te kijken en weet dat het moet gebeuren maar tot nu toe niks erg he? ben maar de tas voor het ziekenhuis gaan klaar maken beetje boodschappen doen wasjes draaien verder gaat het niet. Ik zit al vanaf week 31 thuis de enige uitstapjes zijn naar het ziekenhuis voor ctg en controlles.
Hallo dames, Ik zit nu 2 weken thuis en ik denk dat de verveling bij mij nog moet komen!! Ik moet me zelf echt verplichten om zo nu en dan wat rust te pakken anders word het te veel. Nu moet ik er ook bij zeggen dat we een bullmastiff pup van 10 weken in huis hebben rond huppelen dus dat kost ook wel wat tijd!! En dat het ene ding na het andere ding het gaat begeven hier. Het weekend was het de auto (2 dagen aan het regelen geweest voor die weer gemaakt was) vandaag was het de vaatwasser die het begaf!! Hopelijk gaat het hier bij blijven voorlopig hahahahaha.
Ik zit hier al thuis vanaf week 27 BI en flink rug klachten.. heb dan wel het geluk dat ik een uk om me heen heb wandelen .. die veel afleiding geeft.. maar als nog.. thuis zitten vind ik niks..