Pfff..! Hier nog iemand die zich stierlijk verveelt! En het gekke is dat het niet zo is dat ik niks te doen heb, maar ik heb er gewoonweg geen zin in. Zo moet ik nog stofzuigen, de badkamer en wc schoonmaken, wasje draaien en zelfs nog mijn vluchtkoffertje klaar maken. Het enige wat ik doe is een beetje thuis rondhangen achter de computer, wat programma's bekijken, op de baby wachten en de klusjes die ik nog moet doen de hele tijd uitstellen! Verveel me dood!!
Haha, ik stond net op het punt ook zo'n topic te openen. Van; wat doe jij tijdens je verlof? Ik vermaakte me eerst ook prima maar begin me nu echt te vervelen. Ik slaap een beetje uit, was af, doe een was erin, ruim een beetje op, doe boodschappen(als ik daar zin in heb, meestal gaat er een vriendin mee), regelmatig komt er voor een paar uurtjes iemand langs, en 's avonds ga ik koken, dan komt mijn man thuis en dan zitten we op de bank tv te kijken, een spelletje te doen of gaan we een wandelingetje maken haha. Het klinkt zo nog best veel maar als je dan kijkt hoeveel uren ik niks doe, dan zijn dat er heeel veel, en hoe ik die vul? Geen idee. (jawel, internetten haha). Echt, ik kijk gewoon uit naar de vkbezoekjes.
Mag ik me hier ook melden? Ik zit al vanaf week 6 thuis door extreme misselijkheid en die werd mooi afgewisseld door bekkeninstabiliteit. Ik zit nu dus alweer 14 weken thuis! Nu werkte ik halve dagen dus het lukte me in t begin best om me te vermaken. Maar nu mijn bekken instabiliteit zo erg is en ik vorige week ook nog eens voorweeën gehad heb, kan ik dus helemaal niks meer! Doe sochtends wat int huishouden, maar ben na 30 minuutjes klaar... En dan de rest van de dag.... computeren en tv kijken.pff. En we meoten nog zolang...
Herkenbaar allemaal hoor! Ben nu twee weken vrij en begin zo langzamerhand ook wel alle internetpagina's gezien te hebben... Lees ook wel veel, maar dat word je op een gegeven moment ook wel zat. Gelukkig heb ik vaak een klein mannetje rondlopen die aandacht vraagt maar hij gaat ook 2 dagen naar het KDV en slaapt bovendien 's middags nog een uur of drie dus dan blijft er nog heeeeeeel veel vrije tijd over. Misschien dat we elkaar tips kunnen geven over 'hoe de dag door te komen' kom zelf alleen niet echt veel verder dan; foto's inplakken... En inderdaad; ook hier zat te doen qua schoonmaken enzo maar daar heb ik dan weer geen zin in (gelukkig komt schoonmama morgen een dagje helpen ).
Hier precies hetzelfde! Ik schreef eerder al dat ik de keuken nog moet schoonmaken, maar dat is lang niet alles.. ik moet ook nog stofzuigen, het babybedje opmaken, mn vluchttas is ook nog laaaaaaang niet klaar, de slaapkamer kan ook wel een schoonmaakbeurt gebruiken, ik moet mn echo foto's nog inplakken, enveloppen voor geboortekaartjes nog schrijven, ik heb een paar dozijn leesboeken liggen die ik zou gaan lezen als ik ein-de-lijk verlof zou hebben.... etc etc etc Toch wel fijn dat ik niet de enige ben die zich zo voelt.. vorige week heb ik wel wat dingen gedaan maar deze week..blluhhhh...
Nou, dat hele schoonmaakritueel heb ik dus al gehad (mijn moeder heeft last van plaatsvervangende nesteldrang en komt graag helpen ), de enveloppen zijn geschreven, mijn ziekenhuistassen (1 voor mij, 1 voor de baby) zijn ingepakt en ik heb geeeeen concentratie om langere tijd te lezen... (en ik heb ook heel veel boeken nog staan!!)
weet je wat ik ook heb een rusteloos gevoel soms ben ik erg moe maar kan niet effe lekker rustig op de bank zitten heb ook last van rusteloze benen dat is ook erg vermoeiend
Ik sluit me bij de club aan. Ben 34 weken zwanger en ben nu 2 weken bij huis. Verveel me nu al. Wou eigenlijk met de babyspulletjes wassen wachten tot na oud en nieuw, maar ben ik toch maar mee begonnen. Met de smoes, tja kleertjes moeten mee in de vluchttas, en die moet ik nu toch echt klaar hebben staan, haha. Verder gaat auto rijden steeds moeilijker en mijn man maakt hele lange dagen op het werk. Komt vaak pas tussen 2000 en 2030 uur thuis en gaat 's ochtends om 0730 uur de deur uit. Gelukkig is ie tussen kerst en oud en nieuw vrij!!. Moet straks naar de VK. Heb erg veel pijn in mijn hele rechterkant van mijn lichaam en mijn hele ribbenboog doet zeer, bah. Wandel met dit mooie weer wel veel (zoveel ik kan ), maar ja als er vandaag sneeuw komt doe ik dat ook maar niet. Straks val ik op mijn snuit, haha. Ik ga even snel een wasje draaien voor de kleine.
Goeiemorgen Ja die wasjes heb ik wel al gedaan goh toch nog wat haha ja die vluchttas ben er mee bezig maarja veel moet je nu nog gebruiken en woon toch tegenover het ziekenhuis. Ik heb maar wel van die zwitzal geurzakjes gekocht anders kan ik straks weer wassen. Ben uit het niets gisteren de kleding kast aan het opruimen geweest om half 12 s'avonds mischien toch nesteldrang Kan wel vertellen zoals ik al eerder zei de keuken is nog niet naar omgekeken zit nog in mijn hoofd haha of mijn things to do list
Zwitsal geurzakjes, kun je die in de kast en commodelades leggen? Waar kan ik die vinden, klinkt idd wel erg handig. Ben nu eerst de kleertjes aan het wassen, zodat ik in ieder geval de tas voor de kleine kan inpakken. De hydrofiele luiers ed en bedtextiel komt dan begin januari nog wel. Heb mezelf vanochtend verwend. heb de bowlingtas/luiertas van LIEF! besteld. Vind hem zo onwijs leuk en stoer. Heb heel lang gedubt of ik het moest doen, was best prijzig. Maar mijn man zei vanochtend bestel hem nou maar, heb je wel verdient. Je loop ook 9 maanden met de kleine in je buik. Lief van hem he . Hoop dat de tas snel komt . Ben reuze benieuwd en kan ik die mooi gebruiken voor de kleertjes van de kleine naar zkh. Dat schoonmaken herken ik wel hoor. Ben elke dag aan het stofzuigen en maak zelfs de kleinste spulletjes schoon. Lees kandelaars ed. Haha. Maar de keuken, nee das ook niet het leukste werk. Zo wil ik alle ramen en gordijnen in de woonkamer nog wassen. Maar doe dat na oudjaarsavond. Gaan dan namelijk nog lekker met zijn tweetjes gourmetten dus tja dan stinkt alles weer.
Hier ook die vreselijke verveling. Zit nu sinds 2 weken thuis. Het was te zwaar om te werken, maar voel me te goed om thuis te zitten.... En mijn vriend werkt overdag en 'savonds is hij klussen in ons nieuwe huis. Dus die kan mij ook nooit vermaken...
Ergens is het wel jammer dat manlief inderdaad de hele week moet werken. Aan de andere kant is het denk ik maar beter zo, want we zouden elkaar het huis volgens mij uitkijken als hij ook de hele tijd al thuis was. Volgende week heeft die van mij gelukkig een paar dagen vrij en dat scheelt alweer een hoop! En wat ik verder ook een vreselijk nadeel vind van thuis zitten is de eeuwige snaai-drang.... Zelfs het pak met hagelslag is hier niet veilig.... (want voor de rest haal ik dus al expres geen lekkere snoepdingen in huis).
hallo ja die geurzakjes gewoon bij de kruitvat in de supermarkt zag ik ze niet, erg handig je kan ze gewoon in de kledingkast leggen Wat lief van je man dat was zeker het zetje om het toch te doen haha ik heb die van conversie volgens mij ook bowlingback net groot genoeg. Moet je nou ook zelf luiers meenemen ik moet zoizo een paar dagen blijven en flesjes enzo geen idee? Ramen lappen buiten word gedaan om de maand maar binnen niet maar ik heb zoveel ramen en ze zijn zo groot
Ik heb inmiddels de geurzakjes gevonden. Direct even naar de Etos gereden vanuit de VK. Wat ruiken ze heerlijk zeg!! Ik ben zelf niet van plan om luiers mee te nemen. Hebben ze wel in ziekenhuis en kan het ook nergens vinden op de lijstjes. Dit geld ook voor de flesjes. Maar als je het zelf prettig vind, kun je natuurlijk altijd een flesje meenemen voor de zekerheid. Maak zelf niet zo een groot probleem wat de tas betreft. Wij wnen kwartier van ziekenhuis, dus dan moet mijn man of schoonouders maar even op en neer rijden. Zo 2e (en laatste was wat kleertjes betreft) is klaar zal het vee snel gaan ophangen. Leuk al dat kleine spul op de lijn
Ik heb hier nog wel een heeel stoffig huis (in verband met verbouwing) en een hele lege babykamer die nog moet worden ingericht in de aanbieding! Je moet goed uitrusten, want straks krijg je voorlopig geen slaap. Kan je verder niet eens afspreken met een zwangerschapsyoga/gym/zwem-maatje? Voor elke dag een klusje/boodschap verzinnen helpt misschien ook. Je (digitale) foto's ordenen, de administratie bijwerken, een ideale voedings-BH zoeken, het kerst-diner verzinnen... Joh, ik heb niet genoeg aan 6 weken! Veel succes!
Mijn zwangerschapscursus-genootjes zijn allemaal net bevallen. Elke dag een klusje is al geregeld (maar dan blijven er nog genoeg uurtjes over ), foto-album ben ik mee bezig, administratie is al gedaan, voedingsbh's zijn al binnen en het kerstdiner ga ik me NIET mee bezig houden aangezien de kans groot is dat ik dan lig te puffen! Dus er gaan een aantal diepvriespizza's de vriezer in en wat lekkere afbakbroodjes op de plank en meer doen we er niet aan. En als ik me goed genoeg voel gaan we bij beiden ouders een hapje eten !! Dusseh: bedankt voor de tips, maar er zit helaas helaas geen eye-opener bij......
Vind het idd erg schattig lijken. Al een paar keer naar boven gelopen om te kijken, haha. Over een tijdje vervloek ik de kleertjes vast, zo vaak als dat ik ze dan ws moet wassen. Volgens mij kunnen we allemaal een hoop dingen bedenken die we nog moeten doen, maar ik wil eigenlijk geen dinge meer moeten doen. Heb gewoon zin in leuke dingen die ik nu nog kan doen. Maar ja vind het erg jammer dat bijna iedereen gewoon werkt, dus visite of iets dergelijks gaat erg moeilijk. Nou ja we komen de weken wel weer door. Volgende week is het alweer kerst 8)
Hier nog één.. Verveel me echt. Alles is klaar, ik heb geen zin om huishoudelijke klusjes te doen, doe zo nu en dan wat. Ben blij als manlief er weer is ! Verder vriendinnen allemaal aan 't werk. Op televisie is geen *** overdag en internet heb ik ook wel na een tijdje gehad... Pff.... Laat beeb maar komen ! En de lente... (heb extreem hekel aan winter/ kou)