Volgens mij ben ik de enige maar vind de winter heerlijk haha ben ook blij dat ik in deze tijd ben uitgerekend en niet met de hitte.
@ wiebertje: nee hoor! Mij kan het ook niet koud genoeg zijn! Heerlijk, die vrieskou op je neus als je buiten komt. En die hitte van de zomer kan mij gestolen worden.... Lekker lente- of herfstweer is nog tot daar aan toe, maar dat zomerweer... Bah! Ik kan nu heerlijk genieten van een koude neus boven de dikke winterdekens als ik 's ochtends wakker word !!!
zie je het al voor je bevallen met 30 graden echt niet alleen regen vind ik wel irritantmaarja dat heb je het hele jaar door
Vind dit winterweer ook wel lekker. Maar manlief wil liever niet dat ik alleen naar buite ga als het heeft gesneeuwd. Is bang dat ik onderuit ga. Vind het een beetje overdreven, maar ach wel lief dat hij zo bezorgd is toch.
JA hier ligt een klein beetje sneeuw. Woon in het noorden des lands. Ze voorspellen voor vanavond en vannacht nog veel meer.
Ik dacht die 6 weken daar heb ik nooit genoeg aan. Maar ben nu sinds vrijdag thuis en verveel me nu al. Moet rustig aan doen. En dat doe ik haha. Het uitje van de dag was boodschappen doen. En het klusje van de dag de wc poetsen. Nog een wasje gedraaid en opgevouwen. En ja wat heb ik de rest van de dag eigenlijk gedaan.
Ha meid! Uhmmm, heel herkenbaar, alleen had ik het wat later en dat was maar goed ook, want ik ben met 41 + 6 ingeleid. Dán duren de laatste dagen (of eigenlijk weken) LANG. Dus wat dat betreft de 'tip' ga je niet vervelen, want oh het kan nog zo lang duren (en ja, ongetwijfeld vind je deze opmerking irritant, want ik kreeg ook steeds van dit soort opmerkingen "het kán nog heel lang duren" etc, ik dacht dan altijd "ja ja" maar bij mij was het wel echt waar...)
jeetje nou dat hoop ik niet hoor week 38 is ook goed haha maarja we hebben het niet voor het zeggen he
niks op tv nou ga maar effe de was opvouwen dan haha moet toch wat alleen even de energie ergens vandaan toveren
Hihi, Doe ik ook hoor soms als ik snachts wakker word en niet kan slapen ga ik ook de was alvast ophangen . en er is echt niks op tv.. Ik vind het trouwens heerlijk in de winter bevallen .
Het heeft gesneeuwd hier in Almere als het licht word ga ik foto's maken heb ik effe wat te doen haha
Hier ligt echt zonder te overdrijven zeker 15 cm sneeuw. We konden de voordeur niet eens normaal open doen, alles viel naar binnen. Het is zelfs het hok van het konijn ingevallen en die zit toch vrij hoog. Haha. Nou ja mijn man neemt vamiddag lekker vrij, zodat we samen er lekker van kunnen genieten. Hij vnd het maar niks als ik alleen naar buiten zou gaan. Hoop dat hij zijn belofte waar kan maken vamiddag. Ga nu eventjes de kleertjes van de kleine weer opvouwen, beddengoed zit nu in de wasmachine en even een beetje wat schoonmaken.
Hehehehe, en je huis is nu helemaal schoon, maar straks zal je het vast nog wel even alle hoekjes van het huis opnieuw doen Maar ja tips, nee helaas, ik zat ook echt de uren van de klok af te kijken op het eind. Misschien eens je favo cd keihard aanzetten en even mee dansen ofzo? Naar het zwembad en in een lekkere warme whirlpool zitten?
Heerlijk, de sneeuw! Ik zou vandaag naar een vriendin gaan maar vind het eigenlijk een beetje eng om in de sneeuw te rijden met mijn kleintje :S Wil het wel proberen, toen ik alleen was deed ik het namelijk ook. Mama gevoel denk ik. Iemand al geprobeerd een sneeuwpop te maken?
Ik ga zo lekker de deur uit even de stad in mag de kruidvat doos ophalen altijd leuk verder de kerstkaarten op de bus doen (vergeten) stom want zoveel heb ik niet te doen zou je zeggen haha nou dames geniet van de sneeuw het maakt de dag wel een stuk leuker.
Nou, ik heb vandaag zowaar een drukke dag, hahahaha! Net naar de gyn geweest voor controle. Moesten daar natuurlijk lang wachten omdat niemand op tijd was vanwege het slechte weer. Zometeen komt mijn moeder gezellig langs en komt een vriendin met haar kids lunchen en vanmiddag ga ik me maar eens laten zien op de kerstborrel van mijn werk! Weer een dag voorbij Ene En hier sneeuwt het inmiddels ook flink en ligt er toch wel een paar cm!! Gezellig winters hoor!! En ook irritant: deze webpagina is heeeel langzaam aan het worden, dus ik moet echt op slakkentempo typen, anders pakt ie allemaal letters niet ..
Leuk zo een drukke dag tussendoor. Vind wel altijd als ik zo een drukke dag gehad heb, dat ik dag erna dat wel kan vernemen. Heb net eventjes nog wat kleertjes bij Esprit besteld voor de kleine. Is nu opruiming. Vond dat we erg weinig kleertjes hebben in maat 56 en dat is toch wel reeel dat hij dat aankrijgt. Meteen in maatje 62 lijkt me wel erg groot, toch. Heb zelf nu 2 pakjes in maat 50 en ongeveer 3 maatje 56. Heb nu dus nog 2 broekjes en 2 truitjes besteld maatje 56. Dat lijkt me dan eerst wel genoeg, kan dan altijd nog wat halen als de kleine geboren is. Of hebben jullie meer kleertjes in verschillende maatjes?
hihi, als het goed is heeft het in heel nederland gesneeuwd vannacht! Dat zou in ieder geval wel het geval zijn! Zat er zelf ook aan te denken om foto's te gaan maken
Ik heb vandaag ook een wat actiever dagje.. ben eindelijk maar eens aan de keuken begonnen Maar mn kleine jongen begon zo druk te trappelen op gegeven moment dat ik maar even ben gaan zitten met een kopje thee, zometeen weer verder. Heerlijk trouwens die sneeuw! Toen manlief vanochtend zn bed uit moest om naar zn werk te gaan kwam hij zeggen dat het gesneeuwd had en ik stond meteen voor het raam als een klein meisje haha 8) Ik vind dat zoiets magisch! Jammer genoeg stond manlief eerst een uur in de file en toen heeft zn baas gezegd dat ie maar om moest draaien en naar huis moest gaan omdat er toch niet veel werk was. Issie bijna 2 uur onderweg geweest voor niets Maar het goede nieuws is dat we nu lekker de hele middag samen hebben, hij zal zo wel thuis komen! Ik heb gisteren een voetenzak voor in de maxi cosi besteld.. bij de prenatal zijn ze tijdelijk uitverkocht en ik wil met deze kou toch niet nog langer wachten. Ik had geen zin om in de kou naar de auto te lopen (we wonen in het centrum en kunnen niet voor de deur parkeren, auto staat standaard op ongeveer 10 minuten lopen) en een half uur te rijden naar de dichtstbijzijnde baby dump, dus heb ik hem maar gewoon besteld hoezo lui?