ik ben dan nog lang niet met verlof maar verveel me ook stierlijk. doordat het rustig is op mn werk hoef ik alleen morgen maar te werken. ik heb totaal geen fut om iets te doen. bij mn zwangerschap van alyssa heb ik hier niet zoveel last van gehad. ik zat toen al met 28weken thuis en vond het prima, maar nu moet ik er echt niet aan denken om zo lang thuis te zitten. de sneeuw is wel er leuk, alleen durft alyssa niet los te lopen in de sneeuw, dus echt spelen in de sneeuw is er niet bij. ga zo maar ff de was vouwen en opruimen. liefs doris
@dorisn jammer dat jeje nu al zo voelt kan me wel voorstellen hoor zo aan het begin van een zwangerschap het lijkt dan wel of al het leven uit je gezogen word. Jammer dat je kindje de sneeuw niet zo leuk vond maar ze zal je nu wel genoeg afleiding bezorgen of maakt het nou zwaarder? nou zit ik tv te kijken komt er een programma voorbij over mensen met vreemde eetgewoontes op een of ander boerderij net een soort afkickkliniek geen idee? Zit er een jongen tussen die eet alleen maar patat kan je het je voorstellen ze eten geen van allen groente of fruit ging er net een over de nek van een framboos ofzo ik wist niet wat ik zag haha gelukkig eet ik alles en mijn vriend is ook heel makkelijk me eten. Maar zit er met ongeloof naar te kijken achja heb ik wat te doen.
Nou daar gingen mn plannen om zoveel mogelijk te doen.. kwam manlief thuis met de mededeling dat ie een lekke band had gehad.. kon nog wel thuis komen maar daar was ook alles mee gezegd. Dus heeft ie in de sneeuw de reserveband eronder gezet en toen samen naar de garage.. 2 nieuwe banden nodig.. ketching 160 euro weg... fijn zo vlak voor de kerst Maar ja ik heb me in ieder geval niet verveeld vanmiddag!
Gistermiddag was erg fijn. Mijn mannetje kwam om 1400 uur al thuis, heerlijk!! Lekker even gewandeld in de sneeuw saampjes, dat was echt fijn. Zeker omdat hij eergisteren en vandaag pas tegen 2200 uur thuis is. Vandaag maar eventjes kijken wat we weer gaa doen. Denk dat ik vanochtend even richting centrum ga, is hier nu nog mooi weer. Vanavond eet ik bij mijn schoonouders, dus dat scheelt weer.
Ik denk dat ik vandaag maar eens ons stoepje ga schoonvegen!! Er is hier best veel sneeuw gevallen gisteren en ik ben zelf gisteren ook al onderuit gegaan in de sneeuw. Dus misschien heeft het nut als ik eens wat sneeuw ga ruimen voor de deur. Kan ik daar in ieder geval niet meer vallen, hahahaha!
Zo heb even lekker het huis gepoetst. Zijn we dit weekend lekker vrij van alles samen en kunnen even heerlijk genieten van een rustig weekendje samen. Ging eigenlijk best goed, gewoon even wat extra pauze ingelast. Zit nu stiekum te wachten op de tas die ik besteld heb. Staat bij dat ie uitgeleverd is, dus verwacht hem vandaag eigenlijk nog te krijgen. De kleertjes die ik gisteren besteld heb bij Esprit zullen morgen komen. Helemaal leuk!! Heb me nog maar net aangekleed, heerlijk zo een dagje. Straks lopend naar centrum en daarna naar schoonouders. Is toch zo een 20 minuten dus heb ik mijn beweging vanavond ook wel weer gehad (heen en weer). Jullie nog wat gedaan vandaag?
Naast het vegen van mijn stoepje ben ik net lekker gaan lunchen met een vriendin. Heerlijk ongenuanceerd geroddeld over moeders, schoonmoeders, vriendjes en aanverwanten ! Altijd goed dus!
Ik heb een rotnacht achter de rug dus ik kwam vanochtend een beetje langzaam op gang, ik werd wakker toen de postbode met mn bestelling van de baby dump op de stoep stond rond half 11.. da's nog eens leuk wakker worden Daarna wat uurtjes doorgebracht met manlief en samen naar de supermarkt gelopen, hij is een half uur geleden naar zn werk vertrokken dus nu is het tijd om wat te poetsen en ik denk dat ik straks nog even een dutje ga doen. Wel fijn dat manlief gisteravond gestofzuigd heeft en het afval buiten gezet heeft. Hij moet nu tot 03.00 uur werken en zal pas rond 04.00 uur thuis zijn dus voorlopig ben ik ff alleen. Wel lekker op zich.. de ergste verveling van een paar dagen is nu wel voorbij geloof ik.. nu komt de kerst eraan en dan nieuw jaar, en voor je het weet heb ik mn kleintje al in mn armen en dan zal de verveling wel helemaal voorbij zijn! Voel me dus al wat optimistischer dan eerder deze week! Hopelijk geldt hetzelfde voor jullie!
Hier ook een flinke rot nacht gehad Lig al de hele dag op de bank niks te doen z`n hoofdpijn .. maarja komt wel weer goed .. Demy is pas net wakker .. dus nu weer wat te doen hihih
Sneeuwt het bij jullie ook zo hard? Heel erg leuk hoor, hier ligt inmiddels meer dan 15 cm sneeuw, maar zo kom ik de deur natuurlijk helemaal niet meer uit!! Met de auto is niet echt heel verstandig en fietsen al helemaal levensgevaarlijk. Net een stukje gaan lopen met manlief, maar mijn hemel zeg!! Dat kost veel energie om door een hoop sneeuw te banjeren.... Was na een half uur buiten helemaal kapot.....
Hier sneeuwt het idd net zo erg. Zijn er eve uit geweest omd e laatste kerstcadeau's te halen. Eén en al geglibber. Kom er zo ook echt niet meer uit alleen. Komende week dan maar rustig aan doen binnenshuis. Dus zal hier dan wel vaak te vinden zijn
hier heel de dag me een beetje verveeld durf gewoon niet naar buiten.. zie het al helemaal voor me.. HOogzwanger mijn been breken :S.. Ik wordt gewoon sagerijnig avn mijn verveeld heid stom is dat he?,,
Ik ben alleen even naar buiten gegaan om met mn man wat in de sneeuw te lopen, we zijn niet verder dan 100 meter van ons huis gekomen. Uit verveling ben ik vanmiddag maar gaan schoonmaken, op gegeven moment was ik zo moe dat ik kribbig werd en vervolgens in huilen uitbarstte. Toen moest ik stoppen van mn man.. met flinke tegenzin heb ik dat maar gedaan. Er is nog zoveel te doen, ik wilde het liefst door! Vervelend als je van alles wilt maar niet kunt.. Morgen komt mn moeder langs en verder heb ik ook best een drukke week dus ik ben niet zo bang om me deze week te vervelen.
Zo hier weer een nieuwe week helemaal alleen. Mijn vriendin en haar 2 kinderen zuden komen vandaag, maar die belde gisteren dat ze met dit weer niet zeker wist of ze komt. Verder een rot weekend gehad. Zaterdagochtend heerlijk met manlief en ons konijn gespeeld buiten (Frans Hangoor) en 's middags lag ons beestje dood in zijn hok. Volgens de dierenarts een hartstilstand. Bah hij was nog maar 1 jaar. Dus een hoop verdriet. Vanavond gaan we hem proberen te begraven. Maar mijn Lief! tas is binnen gekomen. Kleertjes komen als het goed is vandaag. Tas is erg mooi, maar kwam een uurtje nadat we ons konijn gevonden hadden, dus kon er niet echt van genieten zoals ik zou willen. Ga vandaag onze ziekenhuistassen even inpakken. Nu aan het wachten op mijn 2 soaps ATWT en GTST . Nou ja deze week maar 4 dagen alleen en daarna is mijn man 1,5 week vrij. Joehoeeeee. Gaan 1e kerstdag naar mijn broertje en schoonzusje. Hier komt de rest van de familie. 2e kerstdag naar schoonouders. Hoop het allemaal vol te houden dan. Ben vrijdag namelijk 35 weken zwanger alweer. Jullie nog plannen met kerst????
Hier absoluut nog geen plannen voor de kerst.. 1ste kerstdag is manlief thuis.. En heel misschien krijgen we eters maar ja het ligt er aan of de baby eerdezer dagen komt . en 2e kerstdag ben ik alleen .. saaii.. NOu ja alleen met demy dan . of de baby moet 1ste kerdag geboren worden dan is man lief natuurlijk vrij Straks door de sneeuw heen naar de verloskundigen
Tammetje vervelend dat je konijn dood in zijn hok lag is nooit leuk.. kan hij een hartstilstand hebben gehad door de kouw?
Nee de dierenarts zei dat dat niet kon. Hij stond altijd buiten en daar zijn deze beestjes goed tegen bestand. Tja het is voor velen misschien maar een konijn, maar wij hebben ons erg aan het beestje gehecht. Is gewoon een groot gemis nu, bah niets aan hoor.
blijf thuis met de kerst woon namelijk tegenover het ziekenhuis en moet op medischebasis in het ziekenhuis bevallen en neem dan geen risico en ben vrijdag ook al bijna 37 weken dus doe het rustig aan. Tammetje81 wat zielig van je konijn vooral omdat je nog gewoon met hem gespeeld heb je raakt inderdaad zo gehecht aan dieren afentoe zijn het net je kinderen.
Tammetje, wat zielig voor je konijn zeg.... Wij hadden laatst een dood parkietje, heb ik ook tranen met tuiten om moeten huilen. Het is en blijft toch je huisdier waar je aan gehecht bent!! Hier halve plannen voor de kerst. Als ik me oké voel, het weer is fatsoenlijk en de wegen zijn schoon, dan gaan we naar mijn ouders en naar mijn schoonouders 1e en 2e kerstdag. Voel ik me niet lekker of is er een kleintje in aantocht of is het weer onbetrouwbaar, dan kruipen we met z'n tweetjes op de bank met een zak chips en een lading foute films!! Met andere woorden: we zien wel!!! Zometeen nog maar eens eventjes wat boodschappen halen en de stad in voor spijkerbroeken voor manlief. Ach, ben ik er ook weer uit vandaag, hahahaha! En dan misschien vanavond eens de box in elkaar zetten, moet ook nog gebeuren!!! Weer een klusje van een uurtje!